۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۳
بهسازی محور بندرترکمن- آق قلا در مراحل پایانی قرار دارد
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

بهسازی محور بندرترکمن- آق قلا در مراحل پایانی قرار دارد

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان این که پروژه بهسازی محور بندرترکمن- آق قلا در مراحل پایانی قرار دارد، گفت: تاکنون ۱۲ کیلومتر از آن به اتمام رسیده و پنج کیلومتر باقیمانده در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی ملک شامگاه یکشنبه در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهارکرد: محور بندر ترکمن به آق قلا یکی از مهم ترین محورهای مواصلاتی استان بوده که در حال حاضر عملیات تعریض و بهسازی باند جنوبی این محور در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان این که پروژه بهسازی محور بندر ترکمن به آق قلا در مراحل پایانی قرار دارد، توضیح داد: اداره کل راه و شهرسازی گلستان موظف به بهسازی و تعریض ۱۷ کیلومتر از این محور بوده که تاکنون ۱۲ کیلومتر از آن به اتمام رسیده و پنج کیلومتر باقیمانده در حال انجام است.

وی اضافه کرد: با توجه به میزان ترافیک بالا و عرض کم این محور، اداره کل راه و شهرسازی با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان نسبت به تعریض و بهسازی باند جنوبی محور بندرترکمن به آق قلا اقدام کرده است.

ملک ادامه داد: این محور مجموعا ۳۴ کیلومتر طول دارد و تاکنون تعریض، بهسازی و آسفالت ۱۲ کیلومتر از باند جنوبی آن از مبدا بندرترکمن به سمت آق قلا توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان به اتمام رسیده و تعریض و مابقی مسیر در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: برنامه ریزی های لازم برای بهره برداری بخشی از باند جنوبی محور بندر ترکمن به آق قلا در دور دوم سفر رئیس جمهور به گلستان انجام شده است.

گفتنی است این پروژه از مصوبات سفر هیئت دولت به گلستان بوده و یکی از مطالبات جدی مردم منطقه است.

کد خبر: ۲۵۹٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha