۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲
هفت طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره اجرا می‌شود
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

هفت طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره اجرا می‌شود

زنجان- سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: هفت طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر ۷۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا قرار دارد.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت آب و فاضلاب زنجان، علی محمد نادرخانی،گفت: هفت طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره با اعتباری بالغ بر ۷۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا قرار دارد و ایجاد خط انتقال شمال شهر خرمدره به طول چهار کیلومتر و طرح آبرسانی به این شهر با اعتبار بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

وی اظهار داشت: این طرح همچنین شامل احداث ۲ باب مخزن با حجم ۹ هزار مترمکعب با اعتباری معادل ۶۰ میلیارد ریال است که با بهره برداری از آن شمال و مرکز شهر خرمدره تحت پوشش خدمات پایدار آب قرار می گیرند.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: آبرسانی به مسکن های ملی شهر خرمدره نیز به تعداد ۱۲۶ واحد و با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های در دست اقدام در شهر خرمدره است که تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی گفت: آبگیری از چاه های شماره ۱۴ و ۱۵ خرمدره نیز با دبی ۵۵ لیتر بر ثانیه و اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از دیگر طرح های آبرسانی در شهر خرمدره است که در دست اجرا قرار دارد.

این مسوول خاطرنشان کرد: طرح آبرسانی به فاز سه شهرک گلدشت خرمدره و سایت اداری این شهر نیز به تعداد یک هزار و ۴۰۰ قطعه و با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

نادرخانی به نصب و راه اندازی ۱۰ دستگاه شیر فشارشکن هوشمند در سطح شهر خرمدره نیز اشاره کرد و افزود: این طرح با هدف ایجاد توازن در تقاضا و توزیع عادلانه آب در خرمدره اجرا شد که موجب کاهش هدر رفت آب و حوادث و اتفاقات آب در خرمدره می شود.

وی گفت: پیاده سازی سامانه DMA در شبکه توزیع آب خرمدره نیز دیگر طرحی است که در دستور کار قرار دارد و با اجرای این طرح بررسی میزان آب بدون درآمد، پیشگیری از هدر رفت آب و حفظ منابع آبی محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: با اجرای این طرح شناسایی، ارزیابی نشت های موجود و تعیین مولفه های آب بدون درآمد در تخمین میزان هدر رفت نیز محقق می‌شود.

کد خبر: ۲۵۹٬۳۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha