۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
طرح راهسازی میامی - جارجرم ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
معاون عمرانی استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

طرح راهسازی میامی - جارجرم ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

میامی- حمیدی معاون عمرانی استاندار سمنان از اجرای طرح راهسازی میامی به سمت جارجرم در استان خراسان شمالی خبر داد و گفت: این مسیر تاکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است.

محمد حمیدی در حاشیه بازدید از محور میامی - جاجرم در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه این طرح به طول ۹۲ کیلومتر در دست ساخت قرار دارد، تاکید کرد: ۲۰ کیلومتر از مسیر میامی - جاجرم با تلاش مسئولان راه و شهرسازی شرق استان سمنان آماده و در حال بهره برداری است.

وی با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر دیگر از این مسیر در حال ساخت است، افزود: ابنیه فنی این فاز ساخته شده و راهداران در حال ساخت زیر سازی ۲۰ کیلومتر دوم هستند تا به زودی شاهد بهره برداری از ۴۰ کیلومتر مسیر میامی - جاجرم باشیم.

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه لایه اول آسفالت ۲۷ کیلومتر از جاده میامی - جاجرم انجام شده است، گفت: ۱۳ کیلومتر دیگر از این مسیر نیز در اولویت بعدی عملیات عمرانی قرار دارد.

حمیدی با بیان اینکه این پروژه پیشرفت ۵۰ درصدی داشته و در صورت تامین اعتبار طی مدت یکسال آینده می‌تواند به بهره برداری برسد، افزود: افتتاح این پروژه مسیر میامی به جاجرم را ۳۰ کیلومتر کوتاه تر خواهد کرد.

کد خبر: ۲۵۹٬۲۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha