۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
هزینه‌ کرد ۷ میلیارد تومانی شهرداری در باند کندرو «زنگیان» گرگان با حضور خبرنگاران بررسی می شود
رئیس شورای شهر گرگان:

هزینه‌ کرد ۷ میلیارد تومانی شهرداری در باند کندرو «زنگیان» گرگان با حضور خبرنگاران بررسی می شود

گرگان- رئیس شورای شهر گرگان با تاکید بر شفافیت در مدیریت شهری، به رییس کمیسیون نظارت و بازرسی شورا دستور داد تا نحوه هزینه‌کرد پروژه کندرو زنگیان را با حضور خبرنگاران بررسی و نتایج را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار بازار، عیسی مهری، رئیس شورای اسلانی شهر گرگان در جلسه رسمی و علنی این شورا به کمیسیون نظارت، بازرسی حقوقی و پاسخگویی به شکایات شورای اسلامی شهر گرگان دستور داد نحوه هزینه کرد هفت میلیارد تومانی برای احداث باند کندرو در محدوده دامپزشکی و تقاطع زنگیان این شهر را بررسی کنند.

پیرو طرح سوال یکی از خبرنگاران در خصوص جزئیات و چگونگی هزینه کرد هفت میلیارد تومانی برای ساخت باند کندرو حدوداً ۱۰۰ متری در کمربندی، معاونت زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان در صحن شورا توضیحاتی را ارائه کرد.

مقداد صادقیان گفت: حدوداً سه هزار متر مربع عملیات زیرسازی برای احداث باند کندرو واقع در حاشیه اداره کل دامپزشکی انجام شده که هزینه حدود سه میلیارد تومان برای شهرداری داشته است.

وی ادامه داد: حدود ۷۰۰ میلیون تومان هم برای احداث جداول در حاشیه این باند کندرو هزینه شده است.

معاونت زیربنایی، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان ادامه داد: الباقی اعتبارات مصروفه در برگیرنده هزینه‌های احداث فضای سبز، جابجایی دیرک‌های برق و سایر اقدامات فنی و مهندسی است.

پس از ارائه گزارش توسط معاون شهردار، عیسی مهری رئیس شورای شهر گرگان، به حجت مقسم رئیس کمیسیون نظارت بازرسی حقوقی و پاسخگویی به شکایات شورای اسلامی شهر گرگان دستور داد تا چگونگی هزینه کرد در این پروژه با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه بررسی و نتیجه اطلاع رسانی شود.

گفتنی است هفته گذشته باند کندرو در محدوده ورودی روستای زنگیان توسط شهرداری گرگان به بهره‌برداری رسید که بر اساس گزارش ارائه شده حدود هفت میلیارد تومان برای احداث این پروژه یک ۱۰۰ متری هزینه شده است.

بر اساس اعلام مسئولان شهرداری هزینه هفت میلیاردی فوق هزینه‌های تملک بر عرصه‌های مذکور نمی‌شود و محاسبه پرداختی‌ها برای تملک عرصه این باند کندرو، هزینه‌های نهایی پروژه افزایش چشمگیر خواهد داشت.

کد خبر: ۲۵۹٬۲۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha