۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
۸ میلیون لیتر نفت سفید برای مصارف خانگی روستایی در زنجان توزیع شد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان:

۸ میلیون لیتر نفت سفید برای مصارف خانگی روستایی در زنجان توزیع شد

زنجان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از هشت میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید در سطح روستاهای استان توزیع شده است.

به گزارش بازار و به نقل از شرکت نفت زنجان، حمید حبیبی گفت: با توجه به شرایط جغرافیایی و کوهستانی در برخی از مناطق استان، عملیات ارسال و ذخیره‌سازی نفت سفید مورد نیاز خانوارهای نفت سفیدسوز در مناطق سخت گذر از ابتدای خردادماه آغاز و هم اکنون نیز ادامه دارد که سهم این روستاها نزدیک به ۴ میلیون لیتر نفت سفید است.

وی با اشاره به فعالیت فروشندگی‌های روستایی، تصریح کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در حال حاضر با داشتن سه ناحیه و ۱۷۰ فروشندگی مسئولیت تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی را برعهده داشته و سوخت مورد نیاز حدود ۱۲ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید ساکن در ۲۳۲ روستای غیر بهره‌مند از گاز طبیعی توسط ۱۰۰ نفتکش فعال در این حوزه تامین می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان یادآور شد: این در حالی است که علاوه بر توزیع نفت سفید بین خانوارهای نفت سفیدسوز، همه فروشندگی‌ها برای فصل سرما اقدام به ذخیره‌سازی فرآورده در مخازن خود برای مواجهه با بحران‌های احتمالی کرده‌اند.

کد خبر: ۲۵۹٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha