۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
پایان فرایند مصاحبه دکتر معلمان در ۲ ماه آینده| مصاحبه ۱۷۵۶ نفر واجد شرایط
سرپرست دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد

پایان فرایند مصاحبه دکتر معلمان در ۲ ماه آینده| مصاحبه ۱۷۵۶ نفر واجد شرایط

سرپرست دانشگاه فرهنگیان از پایان فرایند ارزیابی‌ها و اعلام نتایج مصاحبه دکتر معلمان برای پذیرش در دانشگاه فرهنگیان در ۲ ماه‌ آتی خبر داد.

به گزارش بازار، سعید غیاثی ندوشن با بیان وضعیت و روند ارزیابی دکتر معلمان و اعلام نتایج آن در ماه‌های آتی، افزود: پیش بینی می‌شود در ۲ ماه آینده، همه دکتر معلمان واجد شرایط به مصاحبه عمومی دعوت و فرایند مصاحبه‌های تخصصی و عمومی به اتمام رسیده باشد.

وی با تاکید بر الزام دانشگاه بر اجرای دقیق شیوه‌نامه ابلاغی، خاطرنشان کرد: در ادامه انجام فرایندهای جذب دکتر معلمان، نتایج مصاحبه برای انجام فرایندهای تکمیلی و تایید به هیات اجرایی جذب و هیات ممیزه ارسال می‌شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در فراخوان جذب دکتر معلمان، تصریح کرد: در فرایند جذب دکتر معلمان تعداد ۸۳۲۱ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۱۷۵۶ نفر واجد شرایط شیوه‌نامه ابلاغیه دکتر معلمان بوده و به مصاحبه تخصصی دعوت شدند.

غیاثی به پذیرش و راهیابی به مرحله ارزیابی صلاحیت عمومی اشاره کرد و افزود: تاکنون صلاحیت عمومی تعداد زیادی تایید شده است و پیش‌بینی می‌شود در ۲ ماه آینده باقی افراد به مصاحبه دعوت و نتایج برای تعیین و تکلیف نهایی به هیات اجرایی جذب دانشگاه و هیات ممیزه ارسال خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۹٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha