۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
مردم باید از نتایج اقدامات ما بهره‌مند شوند| برای مترو پرند کاری مضاعف انجام شد
رییس جمهور:

مردم باید از نتایج اقدامات ما بهره‌مند شوند| برای مترو پرند کاری مضاعف انجام شد

رییس جمهور با بیان اینکه برای راه اندازی مترو پرند، بهتر و بیشتر از آنچه وعده داده شده بود، اقدامات لازم صورت گرفت، گفت: اقداماتی از این دست در کشور باید زودتر به نتیجه برسد.

به گزارش بازار، سیدابراهیم رئیسی صبح روز پنجشنبه پیش از افتتاح مترو پرند با بیان این مطلب افزود: انتظار ۱۸ ساله مردم به سر آمد و من سال گذشته که از روند این پروژه در محدوده پرند بازدید کردم، گزارشی که ارائه شد حاکی از آن بود که این پروژه مدتی است دچار توقف شده است.

رئیسی با اشاره به اینکه پیشرفت احداث و بهره برداری پروژه مترو پرند به طور متوسط یک درصد در هر سال بوده است، تصریح کرد: این پروژه در چند سال گذشته می توانست سریع‌تر انجام شود اما اکنون همه بخش ها از شهرداری تهران تا قرارگاه سازندگی و همکاران ما در پرند همتی مضاعف داشتند و بخش های مختلف دست به دست هم دادند تا قولی که مردم داده بودیم ظرف یک سال عملیاتی شود.

رییس جمهور با بیان اینکه آذر ماه سال گذشته از این پروژه بازدید شد و الان هم در آذرماه طبق قولی که داده شده بود، برای بهره برداری آن آمدم، گفت: در مرحله نخست از شکرگزار خداوند متعال هستیم و بعد از آن از همه دوستان باید قدردانی کنم که به وعده ای که داده شده بود، عمل کردند.

رئیسی افزود: بهتر و بیشتر از آنچه وعده داده بودند اقدامات لازم صورت گرفت چرا که قرار بود این مسیر شامل یک خط باشد یعنی ۲۰ کیلومتر اما در عمل آنچه اتفاق افتاد ایجاد مسیر رفت و برگشت در ۲ خط و به طول ۴۰ کیلومتر کار انجام گرفت، یعنی کار دوبرابر انجام شد.

آیت الله رئیسی ادامه داد: احداث ایستگاه و آماده سازی مسیر در این مدت به خوبی انجام شد تا آماده بهره برداری شود و من صمیمانه از همه تشکر می کنم که زمینه را برای رفاه مردم عزیز پرند آماده کردند.

رییس جمهور با بیان اینکه اینجا نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر جمعیت داریم که تردد آنها به سمت پایتخت با سختی مواجه بود، گفت: این شرایط می تواند رفت آمد مردم را تسهیل کند.

رئیسی ابراز امیدواری کرد که اقداماتی از این دست در کشور زودتر به نتیجه برسد و مردم بیشتر از نتایج آن بهره‌مند شوند.

کد خبر: ۲۵۸٬۸۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha