۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
انهدام باند قاچاق سوخت در جزیره قشم

انهدام باند قاچاق سوخت در جزیره قشم

دادستان عمومی و انقلاب قشم از انهدام باند بزرگ قاچاق سوخت در این جزیره خبر داد.

به گزارش بازار، ‌امید مهدوی مجد دادستان عمومی و انقلاب جزیره قشم اظهار کرد: در نتیجه اقدامات اطلاعاتی و عملیات مشترک مأموران انتظامی و ناوگروه دریابانی با هماهنگی مقام قضایی، یک باند سازمان‌یافته قاچاق سوخت در جزیره قشم شناسایی و منهدم شد.

وی افزود: اعضای این باند پس از دریافت سوخت از جایگاه‌ها و پمپ بنزین‌های جزیره قشم و نگهداری آن‌ها در انبارهای خود، در فرصتی مناسب سوخت‌های قاچاق را به وسیله لنج‌های سوخت بر از طریق دریا به کشورهای حاشیه خلیج فارس منتقل می‌کردند.

دادستان قشم تصریح کرد: مأموران همچنین پس از شناسایی یک انبار متعلق به اعضای این باند در روستای دولاب جزیره قشم، در بازرسی از محل مورد نظر ۲۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کردند.

مهدوی مجد ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه تاکنون ۴ نفر از اعضای این باند سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستگیر شده‌اند.

وی یادآور شد: بنابر گزارش ضابطان، تحقیقات به منظور شناسایی و دستگیری دیگر عوامل و اعضای این باند قاچاق سوخت ادامه دارد و نتایج آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قشم همچنین خاطرنشان کرد: سوخت‌های کشف شده از این باند طبق روال قانونی با دستور قضایی تحویل شرکت پخش و توزیع فرآورده‌های نفتی شده و وارد چرخه توزیع قانونی می‌شوند.

کد خبر: ۲۵۸٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha