۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
شبصیر  ۲۱۵۷ میلیارد تومان درآمد فروش ثبت کرد
بازار گزارش می دهد؛

شبصیر  ۲۱۵۷ میلیارد تومان درآمد فروش ثبت کرد

شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر نزدیک به ۲۰ درصد از محصولات خود را صادرات و مابقی را در بورس کالا عرضه خب کند و   ۲۱۵۷ میلیارد تومان درآمد فروش در هفت ماهه ثبت کرد.

بازار؛ گروه بورس: بازار سرمایه در حال حاضر در رکود به سر می برد به همین دلیل سرمایه گذاران به دنبال شرکت های سودآور هستند و پتروشیمی ها به دلیل ظرفیت صادراتی که دارند در شرایط تورمی قابلیت افزایش درآمد دارند.

شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر با نماد شبصیر با سرمایه ثبت شده ۲۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ آذر ۱۴۰۲ مبلغ ۲۱۵۷ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد داشته است.

«شبصیر» با سرمایه ثبت شده ۲۵۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۱۸۲۶.۹ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد رشد داشته است.
شرکت در آخرین برآورد خود، پیش بینی فروش ۳۵۹۱ میلیارد تومانی با حاشیه سود ناخالص ۲۴ درصدی برای سال مالی ۱۴۰۲ را داشته که توانسته تا پایان شهریور ۱۴۰۲ حدود ۵۲ درصد بودجه خود را از لحاظ مبلغ فروش، پوشش دهد.
شرکت پتروشیمی قائد بصیر در زمینه تولید گرانول های ABS فعالیت می‌کند، که عمده کاربرد این محصول در تزریق پلاستیک و برای تولید قطعات و بدنه خودرو، اسباب بازی، تلفن، بدنه یخچال و ... به کار برده می‌شود.
فروش داخلی این محصول در بورس کالا بوده و همواره از رقابت قابل قبولی برخوردار می‌باشد. به طوریکه در معامله ABS در بورس کالا شاهد رقابت ۱۰ درصدی بوده‌ایم. همچنین این شرکت حدود ۹ درصد از محصولات خود را صادر می‌کند.

کد خبر: ۲۵۸٬۷۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha