۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
بخش«بازتوانی قلب و ریه» در شاهرود راه اندازی شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

بخش«بازتوانی قلب و ریه» در شاهرود راه اندازی شد

شاهرود- شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از راه اندازی بخش بازتوانی قلب و ریه میزبان بیماران بعد از عمل‌های حراجی خبر داد .

حسین شیبانی در گفتگو با خبرنگار بازار، از راه اندازی بخش بازتوانی قلب و ریه در شاهرود خبر داد و تاکید کرد: سال قبل ما حتی بخش بازتوانی قلب و ریه را نداشتیم یا اگر داشتیم کارا نبود اما امروز این بخش کاملاً پذیرای بیماران است.

وی با بیان اینکه بازتوانی قلب و ریه بخشی است که در برخی مراکز استان‌های کشور وجود دارد اما در شاهرود پذیرای آن هستیم، تاکید کرد: این نشانه‌هایی از پیشرفت‌های خوب پزشکی در شرق استان سمنان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین گفت: تمام تجهیزات مرکز بازتوانی قلب و ریه با کمک خیران تأمین شده و پزشک مورد نیاز آن هم حضور دارد.

شیبانی بیان کرد: ما در سال قبل بخش اسکوپی نداشتیم لذا بیماران اندوسکوپی، کولونوسکپی و … هر کدام در یک بخشی حضور داشتند اما امروز یک بخش بسیار مجهز برای آن دیده شده و حتی فعال است اما به صورت رسمی در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

وی افزود: سال قبل در کلینیک ویژه و بخش دولتی اصلاً سونوگرافی نداشتیم و ۱۱ سال در مجموعه دولتی دانشگاه حتی یک سونوگرافی انجام نشده بود اما امسال از چند ماه قبل روزی ۱۰۰ سونو گرافی به صورت میانگین انجام می‌دهیم. در نهایت اما باید گفت تمام این موارد جز در سایه مجاهدت‌های همکاران ما میسر نیست.

کد خبر: ۲۵۸٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha