۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
۹۰ درصد خانه های شهری استان سمنان فاقد پوشش بیمه هستند
رئیس شورای هماهنگی بیمه های سمنان در گفت‌وگو با بازار:

۹۰ درصد خانه های شهری استان سمنان فاقد پوشش بیمه هستند

سمنان- امیری، رئیس شورای هماهنگی بیمه های استان سمنان گفت: ۹۰درصد از واحدهای مسکونی شهری و به طور عمده روستایی استان فاقد پوشش بیمه هستند.

هادی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اعلام اینکه ۹۰درصد از واحد های مسکونی شهری و به طور عمده روستایی فاقد پوشش بیمه هستند، گفت: من از شهروندان خواهش می کنم که حتما اموال خود را بیمه کنند چرا که حوادث غیر مترقبه مانند آتش سوزی،سیل، زلزله و به خصوص رانش زمین که در استان رخ داد، به وجود می آید.

وی بر به‌روز رسانی سرمایه در بیمه نامه اموال تاکید کرد: افراد در بیمه نامه اموال، سرمایه خود را به روز رسانی کنند چرا که در روز خسارت قاعده نسبی اعمال می شود و و هزینه خسارت به آن ها کم پرداخت می شود.

رئیس شورای هماهنگی بیمه های استان سمنان مهم ترین اهداف شرکت ها و صنعت بیمه را افزایش ضریب نفوذ در هزینه های زندگی دانست و بیان کرد: بیمه های عمر و پس انداز، عمر و سرمایه گذاری با بیمه نامه حوادث انفرادی می توانند مکمل شهروندان باشند چرا که در حوادث، هزینه های پرداختی از طریق بیمه جبران می شود.

امیری با بیان اینکه مردم می توانند با پرداخت سالیانه ۳۰۰هزار تومان برای هر نفر از بیمه حوادث و پوشش های مرتبط به آن استفاده کنند، گفت: علاوه بر بیمه حوادث، مردم همچنین می توانند با پرداخت ۳۰۰ الی ۴۰۰هزار تومان در سال، از پوش بیمه آتش سوزی منازل مسکونی هم بهرمند خواهند شد.

کد خبر: ۲۵۸٬۶۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha