۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
حل مشکلات کارخانه های همدان با نگاه تسهیل‌گری در ستاد رفع موانع تولید
استاندار همدان تاکید کرد:

حل مشکلات کارخانه های همدان با نگاه تسهیل‌گری در ستاد رفع موانع تولید

همدان - استاندار همدان گفت: ستاد رفع موانع تولید استان همدان با نگاه تسهیل‌گری و حمایت از تولید، مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر سه شنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اظهار کرد: ستاد رفع موانع تولید استان همدان با نگاه تسهیل‌گری و حمایت از تولید، مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

وی گفت: مقام معظم رهبری سال‌های متمادی موضوع تولید و اشتغال را مورد تأکید قرار داده‌اند که امسال با توجه به شعار افزایش تولید و مهار تورم این رویکرد با تأکید رئیس‌جمهور در استان نیز دنبال می‌شود.

استاندار همدان افزود: هر واحد تولیدی که دارای مشکل بانکی، مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی باشد، می‌تواند به دستگاه مربوطه یا معاونت هماهنگی امور اقتصادی و دفتر جذب و سرمایه‌گذاری مراجعه کند تا موضوع در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز پرونده‌ یک گلخانه که دو فقره تسهیلات گرفته بود و معوقات بانکی داشت، مطرح شد؛ افزود: مقرر شد یک مورد از تسهیلات معوق تا پایان آذرماه تسویه و ۱۰ درصد تسهیلات دیگر پرداخت شود و باقی‌مانده نیز به مدت یک سال استمهال شود.ش

قاسمی‌فرزاد گفت: پرونده‌ یک واحد تولید آجر نیز که با توجه به فصل سرما و برودت هوا میزان تولید آن کاهش یافته و برای رفع این چالش، دستگاه خشک‌کن به مجموعه اضافه شده تا میزان ظرفیت واحد تولیدی افزایش پیدا کند، مطرح شد.

وی اظهار کرد: همچنین مقرر شد موضوع واحد تولیدی در کمیسیون ماده ۱۱ مطرح و با نگاه تسهیل‌گری در این کمیسیون بررسی شود که سازمان محیط‌ زیست هم به دلیل عدم وجود آلایندگی موافقت خود را اعلام کرد.

استاندار همدان اظهار کرد: در مورد کارخانه تولید آهن اسفنجی که مشکل امور مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی داشت نیز مقرر شد از دستگاه تخصصی استعلام شود و بر اساس پاسخ آن دستگاه به هیئت دادرسی ارائه و پرونده‌ آن بر مبنای نظر کارشناسی مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در موضوع تأمین اجتماعی هم کد کارگاه برای مساعدت لازم به دستگاه‌ متولی اعلام خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۸٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha