۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
واحدهای گلخانه‌ای کشور کد شناسایی فنی دریافت می کنند
در راستای ردیابی مبادی تولید؛

واحدهای گلخانه‌ای کشور کد شناسایی فنی دریافت می کنند

همدان - مدیرکل دفتر امور گلخانه، گیاهان زینتی و قارچ خوراکی وزارت جهاد کشاورزی بر مستند سازی فعالیت‌های گلخانه‌ای در استان‌ها تاکید کرد و گفت: واحدهای گلخانه‌ای کدشناسایی فنی دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار بازار؛ الهام فتاحی‌فر ظهر سه شنبه در نشست بررسی وضعیت روند ثبت اطلاعات واحدهای گلخانه‌ای و قارچ خوراکی در سامانه سانکا بر ضرورت‌ تبیین مستند سازی فعالیت‌های کاشت و برداشت محصولات گلخانه‌ای در استان‌ها تاکید کرد و گفت: واحدهای گلخانه‌ای کدشناسایی فنی دریافت می کنند تا در آینده نزدیک قابلیت ردیابی تا مبادی تولید را داشته باشند.

فتاحی‌فر تصریح کرد: یکی از اهداف آتی این مهم ارائه خدمات هدفمند در بخش واحدهای گلخانه‌ای و قارچ خوراکی است که بر اساس مستندات و رتبه بندی تولیدکننده صورت گیرد.

وی اظهار کرد: در راستای توسعه گلخانه‌ها و افزایش تولیدات در کشور همچنین برنامه ریزی برای احصای مشکلات این بخش در فرآیند صدور پروانه واحدهای گلخانه‌ای و قارچ خوراکی مسائل به صورت حضوری در استان‌ها پیگیری می‌شود.

فتاحی‌فر با بیان اینکه با حضور در استان‌ها مسائل و مشکلات از نزدیک رصد و احصا می‌شود، افزود: این مهم با برنامه‌های مدون در دستور رفع و پیگیری قرار می‌گیرد.

مدیرکل دفتر امور گلخانه، گیاهان زینتی و قارچ خوراکی وزارت جهاد کشاورزی یادآور شد: این اقدامات گامی است تا به هدف گذاری در برنامه هفتم توسعه در حوزه تولیدات محصولات گلخانه‌ای دست یابیم.

وی در پایان تاکید کرد: اقدامات صورت گرفته در راستای ارتقای تولیدات گلخانه‌ای از نظر کمی و کیفی است.

کد خبر: ۲۵۸٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha