۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
افزایش فروش دتولید از نیمه دوم سال
بازار گزارش می دهد؛

افزایش فروش دتولید از نیمه دوم سال

گزارش شرکت داروسازی تولید دارو حکایت از این دارد که در یک روند رو به رشد قرار گرفته و حتی می توان گفت که افزایش فروش دتولید از نیمه دوم سال تسریع شده است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت داروسازی تولید دارو با نماد دتولید با سرمایه ثبت شده ۸۵ میلیارد تومان طی عملکرد هفت ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۳۶۶.۴ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد رشد داشته است، در حالی که دتولید طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۴۰۲ معادل ۷۹.۱ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۱۵ درصد افزایش فروش داشته و حتی در شهریور نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۵۱ درصد افزایش فروش ثبت کرده و نشان می دهد که شرکت در یک روند صعودی افزایش درآمد قرار گرفته است.

در واقع نماد دتولید طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور معادل ۷۰.۲ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۷۱ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ماه های پایانی تابستان عملکرد بهتری ثبت کرده به طوری که طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۲۸۷.۲ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۱ درصد رشد داشته است اما در ماه های اخیر درصد رشد بیشتر بوده است.

وضعیت تابلوی شرکت حکایت از این دارد که در سه ماهه بازدهی مثبت ۵ و در یک ساله بازدهی مثبت ۶۸ درصد ثبت کرده است و از آنجایی که پی بر ایی سهم بهبود پیدا کرده پیش بینی می شود که این شرکت نسبت به پیش بینی سودسازی ۵۰ تومان به ازای هر سهم در پایان سال مالی فراتر برود.

کد خبر: ۲۵۸٬۱۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha