۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
آیا عصر بایننس پایان می یابد؟| ارزش و اعتبار پروژه های بلاکچین با مردم است
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بازار عنوان کرد؛

آیا عصر بایننس پایان می یابد؟| ارزش و اعتبار پروژه های بلاکچین با مردم است

زینلی کارشناس بازارهای مالی گفت: ریشه و پشتیبان پروژه های بلاکچینی یا صرافی هایی که مبتنی بر رمزارز و بستر بلاکچین هستند، دقیقاً خود مردم می باشند.

سمیه شوریابی؛ بازار: مهدی زینلی کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در خصوص خارج شدن تتر از صرافی بایننس، اظهار داشت: طی مدت اخیر خروج مقدار قابل توجهی تتر از صرافی بایننس سبب ایجاد شک و بی اعتمادی فعالان نسبت به بایننس شده است، مقدار حدودی این خروجی بیشتر از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است.

زینلی می گوید: در ادوار گذشته بیشترین میزان خروج تتر از این صرافی در حدود ۴۰ الی ۵۰ میلیون دلار می باشد.

آیا عصر بایننس پایان می یابد؟| ارزش و اعتبار پروژه های بلاکچین با مردم است

این مدرس بازارهای مالی با بیان اینکه حجم معاملات رمزارز BNB نیز کاهشی بوده و ارزش این رمزارز کاهش چشم گیری داشته است، تشریح کرد: تمام موارد ذکر شده نشانه هایی از شک و تردید فعالین نسبت به صرافی بایننس می باشد.

گفتنی است اخیراً گزارش هایی مبنی بر جریمه و کناره گیری چانگ بنگ ژائو موضوع Fud یا همان عدم اطمینان و شک و ترس را بین عموم مردم مطرح کرد، ریشه و پشتیبان پروژه های بلاکچینی یا صرافی هایی که مبتنی بر رمزارز و بستر بلاکچین هستند، دقیقاً خود مردم می باشند، بنابراین چنانچه روزی استقبال عموم مردم از این دست پروژه ها قطع شود و یا دچار تردید گردند؛ می‌تواند شروع یک پایان برای آن باشد.

زینلی همچنین در ادامه ابراز داشت: باید دید واکنش مدیران جدید و تیم بایننس در آینده چیست و مردم چه واکنشی دارند اما در دنیای رمزارزها این نشانه ها، عملاً روشن شدن زنگ خطرها است.

کد خبر: ۲۵۸٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha