۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸
تجهیزات کارخانه سیمان اردبیل به روزرسانی می شود| تولید ۱۰ هزار تن سیمان در هفته
رییس سازمان صمت اردبیل خبر داد؛

تجهیزات کارخانه سیمان اردبیل به روزرسانی می شود| تولید ۱۰ هزار تن سیمان در هفته

اردبیل- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل گفت: کارخانه سیمان آرتای اردبیل در حال به روزرسانی تجهیزات و ماشین آلات خودش است تا ظرفیت تولید و بهره وری را ارتقا دهد.

مسعود ایرانی در جریان بازدید از کارخانه سیمان آرتای اردبیل به خبرنگار بازار گفت: ظرفیت تولید این کارخانه چهار هزار و ۲۰۰ تن است و به صورت هفتگی نیز این کارخانه توان تولید ۱۰ هزار تن محصول با کیفیت را دارد.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تأمین و به روزرسانی تجهیزات و امکانات این کارخانه در ۲ بخش تولید سیمان و کلینکر آغاز شده و تلاش بر این است تا با به روزرسانی تجهیزات و امکانات فنی بتوان ظرفیت تولید را افزایش داد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با توجه به نیاز بازار به ویژه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، کارخانه سیمان اردبیل به صورت ۲۴ ساعته آماده تولید و تحویل محصول با کیفیت است و تمام خطوط آن در مرحله به روزرسانی و آماده سازی است.

ایرانی افزود: در بخش کلینکر و تأمین مواد اولیه با ذخایر ۷۰ هزار تنی محصول روبه رو هستیم که امکان تأمین نیاز کارخانه تا یک ماه آینده را به مواد اولیه فراهم کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این کارخانه با تولید متنوع سیمان پوزولانی، مرکب و پرتلند در تیپ های مختلف سعی می کند تا به نیاز بازار پاسخگو باشد.

ایرانی اضافه کرد: ۱۴۵ هکتار از زمین کارخانه به ساختمان واحد تولید اختصاص یافته و معادن مورد نیاز آن اعم از آهک، معدن خاک رس و سلیس و پوزولان نیز همگی در سایت کارخانه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این کارخانه با رعایت استانداردهای کیفی و مدیریت برتر اقدام به تولید محصول می کند به طوری که برای حفظ کیفیت آن آزمایشگاه کارخانه فعالیتی مستمر دارد.

ایرانی در ادامه سخنان خود یادآور شد: این کارخانه با ظرفیت تولید چهار هزار و ۲۰۰ تن سیمان در روز و ظرفیت اسمی سه هزار و ۲۰۰ تن سیمان در روز می تواند تا چهار هزار و ۹۰۰ تن سیمان را تولید و روانه بازار مصرف کند.

کد خبر: ۲۵۸٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha