۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۸
۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان گلستانی پرداخت شد
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان گلستانی پرداخت شد

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به نام‌نویسی ۱۴ هزار و ۳۶۹ متقاضی تسهیلات ودیعه مسکن طی دو سال اخیر، گفت: تاکنون ۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن به متقاضیان گلستانی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی ملک شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در دو سال اخیر ۱۴ هزار و ۳۶۹ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن در استان گلستان نام نویسی خود را در سامانه، نهایی کرده‌اند

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۸۱ متقاضی برای تشکیل پرونده به بانک معرفی شده و به چهار هزار و ۱۸۱ متقاضی مبلغ ۱۶۷ میلیارد تومان تسهیلات اعطا شد.

وی ادامه داد: بر اساس آمارهای موجود، بیش از ۵۰ درصد متقاضیان حائز شرایط دریافت ودیعه مسکن تعیین تکلیف شده و تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی ودیعه را دریافت کرده اند و ۵۹ درصد از متقاضیان حائز شرایط دریافت ودیعه مسکن تعیین تکلیف شده اند.

ملک گفت: متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی می‌توانند با ثبت نام در سامانه نهضت ملی مسکن نسبت به اخذ دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: بانک‌های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با محوریت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند.

وی بیان کرد: افراد معرفی شده می‌توانند با مراجعه به سایت نهضت ملی مسکن نسبت به ثبت نام برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام کنند.

ملک گفت: همچنین متقاضیان می‌توانند برای تسریع در روند اخذ تسهیلات، با مراجعه به سامانه بانک عامل خود را تغییر دهند.

کد خبر: ۲۵۷٬۹۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha