۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
۴۰۰ میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد
رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در خراسان جنوبی:

۴۰۰ میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب در خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد

بیرجند- رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در خراسان جنوبی گفت: در سال جاری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب در سطح خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین امامی ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با اشاره به وضعیت آبی در روستاهای خراسان جنوبی بیان کرد: در ایام تابستان به ۴۰۰ روستای استان آبرسانی سیار می شود.

وی با اشاره به افزایش مصرف آب در تابستان گفت: از شهروندان خواستاریم با صرفه جویی در مصرف آب، ما را در تامین آب مورد نیاز استان یاری کنند.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در خراسان جنوبی از توسعه و پایداری شبکه های آب روستایی خبر داد و افزود: امید است بتوانیم با استفاده از ظرفیت ماده ۵۶ در افق دو ساله تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار را به آب شرب سالم و پایدار متصل کنیم.

 امامی بیامی بیان کرد: در حال حاضر آبرسانی به ۱۴۷ روستا باقی مانده که تلاش می کنیم طی هشت ماهه سال آینده آبرسانی ۶۴ روستا تکمیل شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه های سال جاری بیان کرد: تمام مناطق شمال شهر بیرجند طی پنج ماه آینده از شبکه فاضلاب بهره مند و آسفالت می شوند.

رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین مشکل دفع فاضلاب مجتمع یک هزار واحدی قاین تا پایان تیرماه رفع می شود.

وی بیان کرد: در سال جاری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب در سطح خراسان جنوبی به بهره برداری می رسد.

کد خبر: ۲۵٬۷۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha