۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی شاهرود راه اندازی شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود:

آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی شاهرود راه اندازی شد

شاهرود- شیبانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از راه اندازی آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی دانشگاه خبر داد و گفت: این آزمایشگاه با قیمت دولتی به مردم خدمت رسانی می کند.

حسین شیبانی در گفتگو با خبرنگار بازار، از افتتاح آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد و تاکید کرد: در شاهرود آزمایشگاه دولتی با پذیرش بیمار آزاد آن هم در هر ساعتی وجود نداشت مگر در بیمارستان ها که آن هم به دلیل اولویت داشتن بیماران بستری اصولا محدودیت پذیرش داشتند.

وی افزود: محدودیت در تعداد متخصصان آسیب شناسی به دلیل فعالیت در آزمایشگاه های خودشان امکان راه اندازی آزمایشگاه جدیدی را در شاهرود نمی داد مگر با استفاده از متخصصان تک رشته ای آزمایشگاه مثل ایمونولوژی، باکتری شناسی و... که طبق قانون می توانند هر چهار نفر از آنها با هم یک آزمایشگاه را مدیریت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ادامه داد: در شاهرود علیرغم وجود هشت نفر از متخصصان در حوزه آموزشی دانشگاه آزمایشگاه تخصصی وجود نداشت که با همت دانشگاه و رفع موانع این اقدام صورت گرفت و این آزمایشگاه در کلینیک ویژه دانشگاه افتتاح شد.

شیبانی با بیان اینکه آزمایشگاه تخصصی پلی کلینیک شاهرود با قیمت دولتی و با کیفیت عالی در حال ارائه خدمت است، افزود: این آزمایشگاه بخش مهمی از نیاز مردم شاهرود را رفع کرده است.

کد خبر: ۲۵۷٬۹۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha