امضای تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق تعاون ایران و بنیاد تعاون ارتش

امضای تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق تعاون ایران و بنیاد تعاون ارتش

تعهارئیس اتاق تعاون ایران گفت: این اتاق می‌تواند با هم‌افزایی با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران، به رشد و توسعه تعاونی‌های ارتش کمک کند.

به گزارش بازار، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در نشست امضای تفاهم نامه همکاری مشترک اتاق تعاون ایران با بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: می‌توانیم حلقه ارتباط بنیاد تعاون و سایر تعاونی‌های کشور باشیم؛ تعاونی‌های ارتش می‌توانند از خدمات اتاق تعاون در تمام حوزه‌ها نظیر مشاوره در زمینه‌های حقوقی، تامین اجتماعی و سایر حوزه همچنین صدور کارت بازرگانی و گواهی مبدأ بهره‌مند شوند.

امیر جعفر آقایی مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش نیز در این مراسم گفت: ما در سطح کشور تعاونی‌های بسیاری داریم که به دلیل نداشتن آگاهی کافی از امتیازارت تعاونی‌ها با مشکلات مواجه می‌شوند و همکاری با اتاق تعاون ایران می‌تواند بستر مناسبی برای فعالیت و رشد تعاونی‌های ارتش محسوب شود.

تفاهم نامه همکاری اتاق تعاون ایران و بنیاد تعاون آجا با هدف تشریک مساعی و همکاری مشترک به منظور بهره‌مندی مستمر از ظرفیت‌های موجود در حوزه تعاون و قانون بخش تعاونی به امضا رسید.

همکاری در زمینه اهداف ۸ گانه سند توسعه بخش تعاون، تشریک مساعی در زمینه همکاری‌های مشترک بمنظور بهره مندی از ظرفیت‌های موجود در حوزه تعاون و تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به تعاونی‌های زیرمجموعه بنیاد تعاون آجا از مهمترین محورهای این تفاهم نامه است.

کد خبر: ۲۵۷٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha