۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
امکان تقلب در تولید باتری خودرو تقریبا صفر است| تولید باتری با نظارت سازمان استاندارد
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران:

امکان تقلب در تولید باتری خودرو تقریبا صفر است| تولید باتری با نظارت سازمان استاندارد

علی‌اکبری، عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران گفت: با توجه به اینکه تولیدات داخل توسط کارخانجات بزرگ باتری سازی و با نظارت سازمان استاتدارد تولید می شوند امکان تقلب در تولید باتری تقریبا صفر است.

به گزارش بازار، حسین علی‌اکبری رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان باتری و خدمات برق تخصصی خودرو تهران با بیان مطلب فوق در خصوص راه های تشخیص باتری های تقلبی و اصلی اظهار داشت: هم اکنون ۲۷ کارخانه تولید باتری در سطح کشور وجود دارد که هر یک برندهای خاص با بسته بندی مشخص را تولید می کنند. بنابراین چیزی به عنوان باتری تقلبی در بازار وجود ندارد.

علی‌اکبری افزود: با توجه به اینکه تولیدات داخل توسط کارخانجات بزرگ باتری سازی و با نظارت سازمان استاتدارد به بازار عرضه می شوند امکان تقلب در تولید باتری تقریبا صفر است.

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان باتری و خدمات برق تخصصی خودرو تهران درباره وضعیت کنونی بازار باتری بیان کرد: عرضه و تقاضا در بازار باتری متعادل است و قیمت ها نیز در یک ماه اخیر ثبات داشته است.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف تهران در پایان خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز در صورت هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی فروش باتری می توانند از طریق شماره تلفن و یا مراجعه حضوری به اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان باتری تهران و یا از طریق سامانه پاسخگویی ۱۲۴ وزارت صمت و همچنین سازمان بازرسی کل کشور نسبت به ثبت و پیگیری شکایات خود اقدام کنند.

کد خبر: ۲۵۷٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha