۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۰
اجرای طرح هادی در ۸۳ روستای زنجان| ۴۵۴ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت
مدیرکل بنیاد مسکن:

اجرای طرح هادی در ۸۳ روستای زنجان| ۴۵۴ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت

زنجان- خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: اعتبار مصوب سال جاری برای اجرای طرح هادی در ۸۳ روستا به میزان ۴۵۴ میلیارد ریال است.

رضا خواجه ای در گفت‌وگو با خبرنگار بازار،گفت: در سال جاری ۱۶۷ پروژه آسفالت معابر روستایی با اعتبار ۶۲۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات قیر یارانه ای در سطح استان اجرا شده است.

وی ابراز داشت: این پروژه ها با مساحتی بالغ بر ۶۲۵ هزار مترمربع از سوی این نهاد و مشارکت دهیاری ها انجام شده و با اجرای طرح تامین قیر رایگان و مشارکت دهیاران تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه آسفالت معابر روستاهای این استان برداشته شده‌است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان گفت: مبلغ اعتبار مصوب جهت اجرای طرح هادی درسال جاری برای ۸۳ روستا در استان زنجان به میزان ۴۵۴ میلیارد ریال و برای تهیه طرح بازنگری برای ۷۴ روستا به میزان ۶۲ میلیارد ریال است.

خواجه ای تاکید کرد: توسعه مناطق روستایی با ایجاد زیرساخت های لازم و زمینه های مناسب، از اهداف اصلی بنیاد مسکن است.

وی افزود: خدمات ارزشمند بنیاد مسکن در سطح روستاها باعث جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها، تثبیت جمعیت در روستاها و همچنین ساماندهی و رفع مشکل این قشر شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان خاطر نشان کرد: تعداد اجرای طرح هادی در روستاهای بالای۲۰ خانوار ر استان زنجان ۴۴۸ روستا با میانگین ۶۳/۷ درصد بوده که بالاتر از میانگین اجرای طرح هادی کشوری است.

کد خبر: ۲۵۷٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha