۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
افزایش بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد/ صنایع پایین دستی پتروشیمی ایجاد شود
نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون:

افزایش بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد/ صنایع پایین دستی پتروشیمی ایجاد شود

یاسوج- نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون گفت: افزایش روز افزون بیکاری برای استانی با داشتن ۲۵ درصد نفت و گاز، زیبنده نیست و بدون شک ایجاد و راه اندازی صنایع پایین دستی در ریشه کنی بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند موثر واقع شود.

به گزارش بازار، مهدی روشنفکر ظهر سه شنبه در نشست با وزیر نفت در تهران افزود: کهگیلویه و بویراحمد از پتانسیلهای بسیاری در بخشهای مختلف برخوردار بوده و دارای ۱۰ درصد آبهای سطحی، ۲۰ درصد جنگل‌های حوزه زاگرس و بیش از ۳۰۰ جاذبه کم نظیر گردشگری است.

وی با بیان اینکه وزارت نفت باید از صنایع پایین دستی پتروشیمی در کهگیلویه و بویراحمد حمایت کند، گفت: صنایع پایین دستی پتروشیمی در این استان باید، در راستای استفاده از ظرفیت‌ها ایجاد و توسعه یابد.

روشنفکر با بیان اینکه ایجاد و راه اندازی میدان گازی مختار از مطالبات و خواسته‌های به حق مردم از مجموعه وزارت نفت است، تصریح کرد: این استان به دلیل مخالفتها با رژیمهای ستم شاهی در گذشته در محرومیت نگه داشته شدند و اکنون باید با اجرای پروژه‌هایی همچون ساخت مدارس، مجتمعهای فرهنگی و هنری و زیرساختهای حمل و نقل و توسعه اقتصادی و اشتغالزایی، ریشه محرومیت را در استان خشکاند.

کد خبر: ۲۵٬۷۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha