۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
فراخوان حضور تولیدکنندگان ایرانی در نمایشگاه «ایران ساخت» در تاجیکستان

فراخوان حضور تولیدکنندگان ایرانی در نمایشگاه «ایران ساخت» در تاجیکستان

وزارت نیرو طی فراخوانی از شرکت‌های تولیدکننده داخلی و صنایع پایه برای حضور در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های ایران با عنوان «ایران ساخت» در کشور تاجیکستان، دعوت کرد.

به گزارش بازار، همزمان با برگزاری شانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی ایران و تاجیکستان به ریاست "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو و سفر وی به شهر دوشنبه تاجیکستان، اولین نمایشگاه تخصصی «ایران ساخت» در حاشیه این اجلاس برگزار می‌شود.

نمایشگاه تخصصی «ایران ساخت» با هدف معرفی توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در صنایع پایه با حضور شرکت‌های برتر ایرانی، طی روزهای ۵ تا ۸ دی ماه سال‌جاری در شهر دوشنبه تاجیکستان دایر خواهد شد.

این رویداد بزرگ، فرصت مناسبی برای تبادل اطلاعات، برقراری ارتباطات تجاری جدید، افزایش توانمندی کسب و کار و آشنایی با آخرین دستاوردهای شرکت‌های ایرانی خواهد بود و به عنوان پلی برای توسعه صادرات و تبادل تجارب با کشور مذکور است.

بر این اساس، وزارت نیرو به عنوان متولی برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، تجاری، فنی و صنعتی ایران و تاجیکستان طی فراخوانی از تمامی شرکت‌های تولید کننده داخلی برای حضور در نشست هماهنگی این نمایشگاه دعوت کرد.

این نشست با حضور مسئولان مربوطه ساعت ۱۴ روز دوشنبه (۶ آذر ۱۴۰۲) در پژوهشگاه نیرو به آدرس (تهران، شهرک قدس، انتهای بلوار شهید دادمان، پژوهشگاه نیرو، سالن اجتماعات فردوسی) برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش تسهیلات لازم برای حضور شرکت‌های تولید کننده محصولات ایرانی در نمایشگاه «ایران ساخت» از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پیش‌بینی شده است.

کد خبر: ۲۵۷٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha