۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
انجام تعمیرات اساسی فاز ۱۹ پارس جنوبی با در نظر گرفتن الزامات HSE
مدیر فاز ۱۹ پارس جنوبی خبر داد

انجام تعمیرات اساسی فاز ۱۹ پارس جنوبی با در نظر گرفتن الزامات HSE

بوشهر - مدیر فاز ۱۹ مجتمع گاز پارس جنوبی از انجام تعمیرات اساسی فاز ۱۹ پارس جنوبی با در نظر گرفتن الزامات HSE خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سهیل رفیعی اظهار داشت: عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی به همت و تلاش شبانه روزی در بخش‌های مختلف از تاریخ ۲۰ خردادماه آغاز شده و با موفقیت در حال انجام است.

وی اضافه کرد: این سومین عملیات تعمیرات اساسی این پالایشگاه تحت مدیریت مجتمع گاز پارس جنوبی و به روش برون‌سپاری است.

مدیر پالایشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: در راستای افزایش سطح آگاهی کارکنان شاغل در تعمیرات اساسی تاکنون ۲۲۱ جلسه توجیهی در ‌محل کار (Tool Box Talk) برگزار شده است و هزار و ۲۸۶ نفر در این جلسات آموزش دیده‌اند.

وی ادامه داد: تعداد ۷۵۰ نفر در کلاس‌های آموزشی شناسایی سایت صنعتی و خطرات آن و دوره آموزشی آشنایی با خطرات گاز H۲S با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله مجاز اجتماعی شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه با تمرکز بر حفظ سلامت کارکنان و مقابله با شیوع ویروس کرونا در بازه تعمیرات اساسی، اقدامات لازم صورت گرفته است؛ گفت: برگزاری ۱۳ جلسه ارزیابی ریسک جهت شناسایی خطرات فعالیت‌های مهم تعریف شده از قبیل تعمیر و تعویض تیپ فلر، تعمیر یکی از راکتورها در واحد نم‌زدایی ردیف‌های گازی, تعمیرسولفور پیت واحد ۱۰۸ و بازرسی خروجی واحد ۱۲۵ از مهم ترین این فعالیت‌ها است.

رفیعی اظهار داشت: توزیع تعداد پنج هزار و ۴۰۰ برگ سند صدور کار خام بین گروه‌های مختلف کاری، ثبت تعداد سه هزار و ۳۵۰ عدد مجوز صدور کار تا تاریخ ۲۶ خردادماه در سیستم، که از این تعداد دو هزار و ۹۰۰ مجوز برای انجام کار به داخل سایت و واحدهای مربوطه انتقال داده شده است، بخشی از فعالیت‌های واحد کنترل و صدور مجوز کار در بازه تعمیرات اساسی است.

کد خبر: ۲۵٬۷۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha