۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
نشست تامین مالی دانش بنیان‌ها از بازار سرمایه برگزار شد
با حضور رئیس سازمان بورس؛

نشست تامین مالی دانش بنیان‌ها از بازار سرمایه برگزار شد

شیوه ها و راهکارهای تامین مالی صندوق‌های نوآوری و شکوفایی در بازار سرمایه صبح امروز (شنبه) در نشستی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، نشست بررسی شیوه‌ها و راهکارهای تامین مالی صندوق‌های نوآوری و شکوفایی در بازار سرمایه با حضور مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، تعدادی از اعضای هیات مدیره این سازمان، محمد صادق خیاطیان، مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی و جمعی از مدیران این صندوق در سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد.

عشقی در این جلسه با اشاره به لزوم آشنایی صندوق‌های نوآوری و شکوفایی با ابزارهای تامین مالی از بازار سرمایه گفت: با توجه به ظرفیت بالای شرکت‌های دانش‌بنیان لازم است توجه ویژه‌ای به حضور آنها و نیز تامین مالی این دسته از شرکت‌ها از طریق بازار سرمایه شود.

شایان ذکر است، در این نشست چالش‌ها و راهکارهای تامین مالی صندوق‌های جسورانه و خصوصی در حوزه نوآوری و شکوفایی در حوزه‌های صدور مجوز و نظارت‌ها، عرضه اولیه شرکت‌های دانش‌بنیان، استفاده از ابزارهایی همچون صکوک برای تامین مالی دانش بنیان‌ها، تامین مالی جمعی این شرکت‌ها و پیشنهادها و درخواست‌ها در این زمینه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۲۵۷٬۵۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha