۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
انتقال ارز؛ اصلی‌ترین مشکل تامین شیرخشک
رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد

انتقال ارز؛ اصلی‌ترین مشکل تامین شیرخشک

رئیس سازمان غذا و دارو بخشی از الزامات تولید هر محصولی را تامین و حواله کردن ارز و بخشی دیگر را وارد کردن مواد اولیه مورد نیاز تولید آن محصول به کشور دانست که عمده‌ترین این مشکلات بحث انتقال ارز است.

به گزارش بازار، حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو در نشست پرسش و پاسخ با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: مشکل انتقال ارز از مشکلات ایران است که در بحث تامین شیرخشک با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم و درباره مشکلات بویژه مشکلات انتقال ارز نیازمند راهکار پیشنهادی بسیج دانشگاهی هستیم.

رئیس سازمان غذا و دارو خطاب به بسیج دانشجویی گفت: شما فرزندان و نخبگان این کشور هستید و بزرگترین خدمت بسیج دانشگاهی این است که روزی مسئولیتی بگیرد بنابراین باید برای حل مشکلات از هم اکنون راهکار داشته باشید از این رو مشکلاتی که پیدا می‌کنید باید از مسئولان استانی مطالبه کنید و اگر حل نشد برای حل مشکلات به مسئول بالاتر راهکار دهید.

حیدر محمدی با اشاره به پیشرفت‌های حوزه دارویی کشور گفت: ما جزو ده کشور دنیا در جمع کشورهای تولید کننده داروهای بیولوژیک و بزرگترین بخش صادراتمان نیز مربوط به داروهای بیولوژیک است.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در حوزه تجهیزات پزشکی کار بزرگی انجام شده است، اما فقط ۴۰ درصد نیاز کشور را تولید می‌کنیم و نیاز به تلاش بیشتری است.

کد خبر: ۲۵۷٬۵۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha