۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
آینده غزه را ملت و مقاومت فلسطین رقم می‌زنند
وزیر امور خارجه:

آینده غزه را ملت و مقاومت فلسطین رقم می‌زنند

امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه در صورتی که حمایت آمریکا نبود رژیم صهیونیستی هرگز نمی‌توانست به جنگ ادامه دهد گفت: راه حل در غزه را ملت فلسطین و مقاومت تعیین و مشخص می کنند.

به گزارش بازار، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با شبکه خبری الجزیره قطر درباره تلاش های کشورمان برای توقف جنایات جنگی در غزه علیه فلسطینی ها گفت: آیت الله رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران ابتکاری را برای متوقف کردن جنایات جنگی در غزه، به رهبران کشورهای اسلامی و سران کشورهای عضو گروه بریکس مطرح کردند.

امیرعبداللهیان درباره آتش بس موقت در غزه که از روز جمعه اجرایی شده است گفت: امیدواریم این آتش بس، سرآغازی برای متوقف شدن جنایات رژیم صهیونیستی باشد.

وزیر امور خارجه کشورمان تأکید کرد: در صورتی که حمایت آمریکا نبود رژیم صهیونیستی هرگز نمی توانست به جنگ ادامه دهد.

امیرعبداللهیان افزود: پیام هایی از طرف آمریکا دریافت کردیم مبنی بر اینکه خواهان توسعه دامنه جنگ نیستند. ما در پاسخ به آمریکایی‌ها اعلام کردیم که آنها با حمایت خود از اسرائیل و تجهیز تسلیحاتی آن، دامنه جنگ را گسترش می دهند.

وزیر امور خارجه کشورمان خاطرنشان کرد: آمریکا در تصورش درباره می تواند بدون دریافت نظر فلسطینی ها درباره اینکه چه کسی بر غزه حکومت کند تصمیم بگیرد در اشتباه است.

امیر عبداللهیان در پایان تأکید کرد: ملت و مقاومت فلسطین درباره آینده غزه تصمیم خواهند گرفت.

کد خبر: ۲۵۷٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha