۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۸
روستای «صراخیه» شادگان قابلیت کاندیدای روستای جهانی را دارد
مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث:

روستای «صراخیه» شادگان قابلیت کاندیدای روستای جهانی را دارد

شادگان- مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی گفت: روستای «صراخیه» شادگان قابلیت کاندید شدن روستای جهانی را دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید مصطفی فاطمی پنجشنبه در همایش ملی گردشگری سبز که در مرکز بازدیدکنندگان بین المللی شادگان برگزار شد، اظهار کرد: روستای صراخیه شادگان با قابلیت‌ های مناسبی که دارد می ‌تواند به‌ عنوان کاندیدای جمهوری اسلامی ایران در سازمان جهانگردی باشد.

وی افزود: شادگان چندین روستا با قابلیت تبدیل شدن به محدوده های گردشگری را دارد که به ظرفیتی مهم برای جذب گردشگران داخلی و خارجی محسوب می شوند.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی عنوان کرد: با نگاه محافظ محور که جامعه محلی و فعالان گردشگری در آن مشارکت داشته باشند در حفظ محیط زیست گام برخواهیم داشت و در کنار آن توسعه گردشگری نیز شکل می ‌گیرد.

فاطمی با تاکید بر اینکه روستای صراخیه شادگان چشم انداز بی ‌نظیری در حوزه گردشگری دارد، بیان کرد: این روستا برای تبدیل شدن به‌ عنوان کاندیدای روستای جهانی باید زیرساخت ‌های دیگر در این روستا فراهم شود.

وی توضیح داد: اگر این روستا به عنوان کاندیدای روستای جهانی معرفی شود عزم ملی برای تکمیل زیرساخت ‌ها در آن شکل خواهد گرفت؛ ایجاد زیرساخت ‌های گردشگری به رونق اقتصادی و اشتغال این منطقه کمک می‌کند و امید است بتوان با ایجاد زیرساخت ‌های گردشگری قدمی برای ساکنان آن منطقه برداشت.

کد خبر: ۲۵۷٬۴۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سید مصطفی مو سوی فرد IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      0 0
      عملکرد اداره کل گردشگری در این زمینه فوق العاده زیبا است، و می بایستی زودتر اقدام می شد،واقعاً میشود گفت کل کار سبب امید به زندگی مردم این منطقه را دو چندان می کند،سایه مقام معظم رهبری مستدام باد،
    • هاشم کعبی IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      0 0
      باسلام انشاالله طبق فرمایش مقام معظم رهبری جهت ترویج ایمان وامیدبه این شهرستان مسولین پیگیری جدی برای رونق اقتصادی آن باشند