۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸
بین حامیان و منتقدان رژیم صهیونیستی در شورای حکام انشقاق شکل گرفته است
رئیس سازمان انرژی اتمی:

بین حامیان و منتقدان رژیم صهیونیستی در شورای حکام انشقاق شکل گرفته است

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: جلسه شورا تحت تاثیر جنایات رژیم صهیونیستی در غزه قرار داشت و کشورهای مختلف به صراحت به موضوع تهدید این رژیم برای استفاده از بمب هسته‌ای اشاره کردند.

به گزارش بازار، محمد اسلامی در پنجشنبه شب در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در در ارتباط با تحولات اخیر، اظهار کرد: سازمان‌های بین‌المللی، بار دیگر استاندارد دوگانه‌ای را در جنگ غزه در پیش گرفتند؛ موضوع تهدید وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی برای استفاده از سلاح هسته‌ای علیه غزه و سخنرانی نتانیاهو با همین محور علیه ایران را در نامه‌ای به مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی یادآور شدم، اما او (گروسی) در گزارش خود به این موضوع نپرداخت.

وی افزود: کشورهای مختلف در بیانیه‌های خود به صراحت به این مسئله اشاره کردند و جلسه شورا تحت تاثیر جنگ غزه و جنایات رژیم اشغالگر در غزه قرار داشت که این موضع‌گیری کنونی کشورهای عربی تاکنون در تاریخ شورای حکام آژانس سابقه نداشته است.

رئیس سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: غیر از آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان که در هر صورت حامی رژیم صهیونیستی هستند، بقیه کشورها از آنها تبعیت نکردند. انتظار داریم در جمع بندی به این موضوع اشاره شود تا فشار سیاسی به این رژیم اشغالگر وارد شود.

اسلامی تاکید کرد: در شرایطی هستیم که فشار سنگین به ایران می‌آورند که تمام اتهامات ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی است. به صراحت اعلام کردم که رژیم صهیونیستی نه عضو پادمان و نه عضو ان‌پی‌تی است. متاسفانه آژانس هم ادبیات رژیم صهیونیستی را به کار می‌برد.

کد خبر: ۲۵۷٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha