۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
خط تولید سِرُم در تبریز با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد
با سرمایه گذاری ۷۰۹ میلیارد ریالی؛

خط تولید سِرُم در تبریز با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد

تبریز- خط تولید سِرُم شستشو و تزریقی در یک شرکت داروسازی در تبریز با سرمایه گذاری ۷۰۹ میلیارد ریالی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی افتتاح شد.

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح خط تولید سِرُم سازی یک شرکت داروسازی در تبریز اظهار کرد: اگر اقتصاد مقاومتی مصداق داشته باشد آن را امروز در این شرکت می‌بینیم.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان سرمایه‌های واقعی کشور در حوزه داروسازی هستند، به مدیران واحدهای داروسازی حاضر در این مراسم، گفت: باید از اکنون برای طرح‌های توسعه‌ای دست به کار شوید و ما را در کنار خود بدانید.

دولت تلاش کرد تا از راکد شدن مجموعه‌های داروسازی جلوگیری کند

استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های استان وضع سراشیبی صنایع داروسازی بود که حتی برخی از خطوط تعطیل شده بود، گفت: مشکل نقدینگی این صنعت در استان با کمک دولت حل شد و دولت تلاش کرد تا از راکد شدن مجموعه‌های داروسازی جلوگیری کند.‌

عابدین خرّم با اشاره به همت جهادی در راه اندازی خطوط تولید جدید داروسازی در استان، گفت: این استان قطب تولید دارو و تحقیقات در این حوزه است و مجموعه‌های داروسازی را نمی‌توان در انتظار گذاشت چون درمان تعطیل بردار نیست و باید از کارخانه‌های تولیدی حمایت ویژه کرد.

کد خبر: ۲۵۷٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha