۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
طرح زیرگذر ارغوان ایلام به بهره برداری رسید
با حضور استاندار ایلام؛

طرح زیرگذر ارغوان ایلام به بهره برداری رسید

ایلام- طرح زیرگذر ارغوان با اعتبار ۵۳۰ میلیارد ریال با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان اجرایی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز پنج شنبه در آیین بهره برداری از طرح زیرگذر ارغوان، اظهار کرد: این طرح مهم در ورودی شهر ایلام نقش مهمی در کاهش تصادفات و تسهیل تردد زوار دارد.

وی با بیان اینکه این طرح یکی از نیازهای ضروری از استان به ویژه در ایام اربعین بوده است، تصریح کرد: استان ایلام و مرز مهران، اصلی ترین کانون تردد زوار اربعین به شمار می رود و بر این اساس توجه به زیرساخت های راه در استان امری مهم و ضروری است.

استاندار ایلام با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۵۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است، یادآور شد: اجرای این طرح در ورودی شهر ایلام در مسیر سرابله به ایلام یکی طرح های مهم به منظور مدیریت ترافیک ورودی به شهر ایلام به شمار می رود.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: بسیج بازوی توانمند ولایت است تا پایان این هفته پروژه‌های زیادی کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

استاندار ایلام در بدو ورود به شهرستان سرابله از پروژه تقاطع غیر مسطح سرابله - ایلام بازدید کرد و جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پروژه تقاطع غیر همسطح سرابله با ۲۵ درصد پیشرفت فیزبکی در حال اجراست، ابراز کرد: این پروژه به عنوان یکی مطالبات مردم چرداول با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

‌ بهرام نیا با تاکید بر اینکه لازم است این طرح در موعد مقرر و بر اساس زمانبندی انجام شده به بهره برداری برسد، خاطرنشان کرد: مدیران باید یا وعده افتتاح طرح ها را ندهند یا اگر چنانچه وعده می دهند بایستی بر اساس زمانبندی انجام شده به سرانجام برسد.

کد خبر: ۲۵۷٬۳۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha