علت هشدار گوگل‌پلی در شبکه «شاد» چیست؟

علت هشدار گوگل‌پلی در شبکه «شاد» چیست؟

اخیراً برخی کاربران که از نسخه ۳ شاد استفاده می‌کنند با یک هشدار از سوی گوگل پلی روبرو شده‌اند که شاد را به عنوان یک برنامه مضر شناسایی کرده و احتمالاً گزارش‌های نادرست، باعث ایجاد این هشدار شده است.

به گزارش بازار، در بیانیه شبکه شاد آمده است: شاد همواره با حداکثر دقت و تعهد، به حفظ اطلاعات و داده‌های کاربران می‌پردازد و دائماً سعی در بهبود فرایندهای خود دارد.

این بیانیه حفظ حریم خصوصی کاربران را اولویت اصلی تیم توسعه‌دهنده شبکه شاد دانست و توصیه کرد جدیدترین نسخه آن یعنی نسخه ۳.۵.۵ از منابع معتبر مانند سایت رسمی شاد به نشانی Shad.ir در کافه بازار یا مایکت دریافت و نصب شود.

این بیانیه می‌افزاید: اخیراً برخی کاربران که از نسخه ۳.۰.۰ شاد استفاده می‌کنند با یک هشدار از سوی گوگل پلی روبرو شده‌اند که شاد را به عنوان یک برنامه مضر شناسایی کرده است. تیم توسعه‌دهنده شاد برای رفع هرگونه نگرانی از سوی کاربران، این مسئله را به‌طور جدی مورد بررسی قرار داده است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: تاکنون دلیل ارسال این هشدار از سوی گوگل پلی مشخص نشده و احتمالاً گزارش‌های نادرست و شیطنت‌هایی از سوی برخی افراد، باعث ایجاد این هشدار شده‌ است.

براساس این گزارش، نسخه جدید و بهبودیافته نرم‌افزار شاد با شروع سال تحصیلی جدید در دسترس مخاطبان قرار گرفته است و کاربران با به‌روزرسانی برنامه، می‌توانند بدون دریافت هشدار از سوی توزیع‌کنندگان، به خدمات جدید و طراحی متفاوت شاد دسترسی داشته باشند.

شبکه شاد به کاربران این نرم‌افزار توصیه کرده است جدیدترین نسخه این نرم‌افزار یعنی نسخه ۳.۵.۵ را از منابع معتبر مانند سایت رسمی شاد به آدرس Shad.ir در کافه بازار یا مایکت دریافت و نصب کنند.

کد خبر: ۲۵۷٬۲۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha