۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
فروش بیش از ۱۲۲ هزار میلیارد تومان انواع محصول در بورس کالا
ماه گذشته رقم خورد؛

فروش بیش از ۱۲۲ هزار میلیارد تومان انواع محصول در بورس کالا

در هشتمین ماه از سال جاری ۱۲ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۷۶۲ تن انواع کالا و محصول و ۳۵۷ دستگاه خودرو به ارزش ۱۲۲ هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان در بازار فیزیکی بورس کالا فروخته شد.

به گزارش بازار، تالار محصول‌های صنعتی و معدنی در آبان ۱۴۰۲ میزبان معامله بالغ بر ۹ میلیون و ۸۷۰ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۷۶هزار میلیارد تومان بود.

در این تالار ۵ میلیون و ۴۲۳ هزار و ۲۱۰ تن سیمان، ۲ میلیون و ۹۱ هزار تن سنگ آهن، یک میلیون و ۷۶۹هزار و ۸۹۶ تن فولاد، ۵۴۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۹۷ هزار و ۲۲۰ تن روی، ۲۸ هزار و ۵۶۰ تن آلومینیوم، ۳۹ هزار و ۳۲۵ تن مس، ۲ هزار تن چدن، ۸۰۰ تن کنسانتره مولیبدن، هزار تن کک و ۲۵۰ تن سرب در تالار محصول‌های صنعتی و معدنی داد و ستد شد.

همچنین در تالار صنعتی ۳۵۷ دستگاه خودرو معامله شد.

در تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی نیز در آبان ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۱۶۰هزار و ۶۳۳تن انواع کالا و محصول به ارزش بیش از ۴۲ هزار میلیارد تومان در دو بخش داخلی و صادراتی معامله شد.

به این ترتیب ۶۳۹ هزار و ۷۵۰ تن وکیوم باتوم، ۶۵۲ هزار و ۷۳۵ تن قیر، ۴۵۵ هزار تن انواع مواد پلیمری، ۱۹۰ هزار تن لوب کات، ۱۳۵ هزار و ۶۲۸ تن مواد شیمیایی، ۵۲ هزار و ۷۶۵ تن گوگرد، ۲۷ هزار و ۶۵۵ تن روغن، ۱۴ هزار و ۶۷۴ تن فرآورده‌های نفتی، هزار و ۴۴۰ تن گازها و خوراک ها، یک هزار تن سلاپس واکس و هزار و ۳۰۰ تن عایق رطوبتی در این تالار به فروش رفت.

در بازار فرعی نیز ۱۱۳ هزار و ۵۸۰ تن انواع کالا و محصول به ارزش یک هزار و ۶۵۴ میلیارد تومان در آبان ماه معامله شد.

کد خبر: ۲۵۷٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha