۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
نشست تخصصی آلودگی منابع آب زیرزمینی و آلاینده‌های نوظهور برگزار شد
در شرکت مدیریت منابع آب ایران؛

نشست تخصصی آلودگی منابع آب زیرزمینی و آلاینده‌های نوظهور برگزار شد

نشست تخصصی آلودگی منابع آب زیرزمینی و آلاینده‌های نوظهور با حضور جمعی از کارشناسان و متخصصان حوزه آب در شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

به گزارش بازار، نشست تخصصی آلودگی منابع آب زیرزمینی و آلاینده‌های نوظهور، با همکاری مشترک شرکت مدیریت منابع آب ایران و گروه تخصصی آب زیرزمینی انجمن علوم مهندسی منابع آب ایران با هدف آشنایی با آلاینده‌های جدید و هشدار در خصوص وجود این آلاینده‌ها در منابع آب‌های زیرزمینی برگزار شد.

در این نشست ۶ ساعته حامد کتابچی نماینده انجمن علوم و مهندسی منابع آب به تبیین اهداف نشست پرداخت و پس از آن آقایان نامور کارشناس ارشد و مدیر پروژه در شرکت مهندسی مشاور کالیفرنیای آمریکا، فرزام پوراصغر عضو کمیته تخصصی محیط زیست طرح ضوابط و معیارهای صنعت آب و آبفا، مسعود سیدی‌پور مدیر دفتر حفاظت کیفی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان و محسن اسلامی‌زاده مدیر دفتر حفاظت کیفی شرکت آب منطقه‌ای تهران با ارائه پنل‌های تخصصی به تشریح و معرفی آلودگی‌های نوظهور، مضرات و حدود مجاز آن‌ها و همچنین بررسی وجود این آلاینده‌ها در رودخانه‌هایی همچون زاینده‌رود و پساب تصفیه خانه‌های فاضلاب تهران پرداختند.

در ادامه نیز محمد محجوب مدیر دفتر حفاظت کیفی شرکت آب منطقه‌ای قزوین و محمد پارسی‌مهر کارشناس حفاظت کیفی شرکت آب منطقه‌ای قزوین با مروری بر وجود میکروپلاستیک‌ها در محیط‌های آبی، پژوهش‌های مرتبط و تخصصی خود را در این زمینه ارئه کردند.

در پایان نشست نیز فرشاد علیجانی استادیار دانشگاه شهید بهشتی و اصغر جهانی رئیس گروه محیط زیست و بهره‌برداری از پساب آب‌های غیرمتعارف با ارائه پژوهش‌های متمرکز بر آلودگی فلزات سنگین آب‌های زیرزمینی محدوده‌های استان البرز و رتبه‌بندی آلاینده‌های نوظهور در فاضلاب با هدف استفاده از ایمن از پساب پایان بخش این نشست شدند.

کد خبر: ۲۵۷٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha