۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
پروژه فولاد سازی فولاد اکسین خوزستان نیازمند حمایت مسئولان/ پروژه‌ای که هزاران شغل ایجاد می‌کند
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان:

پروژه فولاد سازی فولاد اکسین خوزستان نیازمند حمایت مسئولان/ پروژه‌ای که هزاران شغل ایجاد می‌کند

اهواز- ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به اینکه پروژه فولادسازی این شرکت ۲۳ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد می‌کند، گفت: در سال ۹۹ بستر راه اندازی طرح عظیم فولادسازی فراهم است.

امین ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اتفاقات خوبی در خوزستان انجام شده است به طوری که ثبت رکوردها و تولید پیوسته ورق‌های ترش برای پروژه‌های بزرگ کشور، باعث شده سطح انتظارات و توقعات از شرکت فولاد اکسین بسیار بالا رود.

وی با اشاره به راه‌اندازی تیم‌های تحقیق و بهبود برای افزایش راندمان بخش‌های خط گفت: باید به سمت و سوی توسعه کیفی تولید برویم و با بحث‌های طوفان مغزی و اتاق‌های بهبود نقاط ضعف در طول خط را رفع کنیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به اتفاقات خوب صورت گرفته در سال گذشته مهمترین برنامه امسال را شروع و پیشرفت پروژه فولادسازی بیان کرد و در این باره توضیح داد: ما حرکت را با تمام توان آغاز کرده و با کار تیمی و گروهی در حال حرکت به سمت جلو هستیم در همین راستا تیم مشاوره این طرح بی نظیر کارش را شروع کرده و در بستری که امسال برای صنعت فولاد ایجاد شده فرصت مناسبی پدید آمده که این پروژه را کلید بزنیم به عبارت دیگر راه اندازی طرح فولادسازی با هدف جهش تولید و اشتغال، کمک کننده به خوزستان است و می تواند بیش از ۲۳ هزار شغل غیر مستقیم ایجاد کند.

لازم به ذکر است، شرکت فولاد اکسین خوزستان در ۱۰ کلیومتری جاده اهواز _ بندرامام و در منطقه‌ای استراتژیک با دارا بودن زیر ساخت‌ها، پتانسیل مناسبی برای اجرای طرح‌های توسعه فولادی دارد.

کد خبر: ۲۵٬۷۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha