۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
امسال یک میلیون دلار کاغذ از مازندران صادر می شود
مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران:

امسال یک میلیون دلار کاغذ از مازندران صادر می شود

ساری- نیک نژاد، مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: تا پایان سال میزان صادرات کاغذ صنعتی از این مجموعه به یک میلیون دلار خواهد رسید.

امید نیک نژاد در گفت وگو با خبرنگار بازار از صادرات اولین محموله کاغذ به عراق به ارزش ۳۸۰ هزار دلار خبر داد و گفت: تا پایان سال سعی می کنیم یک میلیون دلار انواع کاغذهای صنعتی به کشورهای همسایه و خلیج فارس صادر شود.

وی با بیان این که مذاکراتی با تاجران عمانی و امارات متحده عربی برای صادرات کاغذ صورت گرفته است، افزود: دو نوع کاغذ صنعتی در برنامه صادراتی داریم و کاغذ جی ام اف برند شناخته شده است که در کارتن سازی کشورهای خلیج فارس از آن استقبال شد.

نیک نژاد ادامه داد: همچنین ماه آینده با تاجران عمان در تهران یا مسقط نشست داریم و علاوه بر این قرار است برای صادرات مجدد کاغذ به دوبی برنامه ریزی شود.

نیک نژاد با بیان اینکه ۶۹ هزار تن کاغذ چاپ و تحریر و صنعتی از آغاز امسال تاکنون در این شرکت تولید شد، افزود: میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر ۲۷ هزار تن بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵ درصد رشد داشته است.

وی با بیان امسال صد درصد کاغذهای مورد استفاده دانش آموزان کاغذهای ایرانی خواهد بود، ادامه داد: تولید کاغذ چاپ و تحریر ما تا پایان سال به ۴۸ هزار تن خواهد رسید.

کد خبر: ۲۵۶٬۹۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha