۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
مجوز افزایش سرمایه نماد فرابورس صادر شد

مجوز افزایش سرمایه نماد فرابورس صادر شد

  تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت فرابورس ایران  (سهامی عام) در سازمان بورس و اوراق بهادار مورد بررسی قرار گرفت و مجوز افزایش سرمایه از سوی این سازمان  صادر شد. 

به گزارش بازار؛  تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت فرابورس ایران  (سهامی عام) در سازمان بورس و اوراق بهادار مورد بررسی قرار گرفت و مجوز افزایش سرمایه از سوی این سازمان  صادر شد. 

متن صدور مجوز افزایش سرمایه  شرکت فرابورس ایران به شرح زیر است.


در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت فرابورس ایران  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.


سرمایه فعلی: ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار: ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:  ۱,۰۰۰ ریال
مبلغ افزایش سرمایه: ۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال


منبع تأمین افزایش سرمایه: 

   
۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته،
۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سایر اندوخته‌ها،


موضوع افزایش سرمایه:  اجرای مصوبه چهارصد و نهمین صورت‌جلسه هیئت‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مورخ ۱۳۹۵/۰۱/۲۴ در خصوص تعیین حداقل سرمایه مطلوب بورس‌هاشایان ذکر است تصویب افزایش سرمایه به مبلغ یاد شده منوط به برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده با دستورجلسة افزایش سرمایه پس از مجمع عمومی عادی سالیانه و احراز کفایت سود انباشته پس از تصویب صورت‌های مالی سال ۹۸ و اعمال میزان سود تقسیمی مصوب مجمع عمومی عادی سالیانه می‌باشد.

خاطر نشان می‌سازد انجام افزایش سرمایه، حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

همچنین مطابق مادۀ ۲۱ قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان نمی‌باشد.
     

کد خبر: ۲۵٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • Ns.aass IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۱
      0 0
      از چه تاریخی اجرا میشه؟ ۱ مرداد؟