۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
جریمه بیش از ۲۰۳ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه مرغ
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرد

جریمه بیش از ۲۰۳ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه مرغ

اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: مدیرعامل یک کشتارگاه به پرداخت بیش از ۲۰۳ میلیارد ریال جزای نقدی برای عرضه خارج از شبکه مرغ محکوم شد.

به گزارش بازار، محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی ساری به تخلف یک کشتارگاه برای عرضه خارج از شبکه ۳۲ هزار کیلوگرم مرغ به ارزش ۲۰ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال در قالب چهار پرونده رسیدگی کرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: این شعبه پس از بررسی و مدارک موجود در پرونده کشتارگاه متخلف و استعلام جهاد کشاورزی، علاوه بر الزام بر عرضه در شبکه، مدیرعامل شرکت را جمعا در چهار پرونده به پرداخت ۲۰۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته اسفنانی، با درخواست مدیرعامل هر چهار پرونده در شعبه دوم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی مازندران بررسی شد و شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک مستند، حکم شعبه بدوی را تائید کرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: با گزارش جهاد کشاورزی پیرامون تخلف یک کشتارگاه برای عرضه نکردن ۳۲ هزار کیلوگرم مرغ در میدان بهمن تهران در چهار مرحله، پرونده‌های این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ساری ارسال شد.

کد خبر: ۲۵۶٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha