۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
کرونا ویروس توسعه فناوری را به صنعت ساختمان تحمیل کرد
شرکت های ساختمانی پلتفرم فناوری را جدی بگیرند

کرونا ویروس توسعه فناوری را به صنعت ساختمان تحمیل کرد

کرونا ویروس توسعه فناوری را به صنعت ساختمان تحمیل کرد؛ از این رو شرکت های ساختمانی پلتفرم فناوری را جدی بگیرند.

بازار؛ گروه فناوری اطلاعات: سایت «وردیکت» نوشت: براساس گزارش پی روکور تکنولوژی (Procore Technologies)، پلتفرم فناوری پس از کووید ۱۹ برای آینده صنعت ساخت و ساز نقش مهمی را بازی می کند.

از طرفی این شرکت ارائه دهنده نرم افزار مدیریت ساخت و ساز، از ۲۵۰ مدیر میانی انگلیس و بالاتر و شرکت های ساختمانی با ۱۰۰ یا بیشتر کارمند نظر سنجی کرد. به طوری که نشان داد که بروز کووید ۱۹ نگرش افراد را به فناوری در این صنعت تغییر داده است.

این درحالی است که در انگلستان، به کارگران ساختمانی اجازه داده شد تا ضمن رعایت مقررات فاصله گذاری اجتماعی، کار خود را ادامه دهند. با این حال، بر اساس نظرسنجی توسط کانستراکت آنلاین، ۸۷ درصد از افراد در صنعت ساخت و ساز گفتند که مشاغل آنها تحت تأثیر کووید ۱۹ قرار گرفته است که ۶۲ درصد آنها مجبور هستند که به نوعی فعالیت خود را متوقف کنند.

گزارش پی روکور تکنولوژی نشان داد که این بیماری همه گیر باعث تغییر در طرز فکر در صنعت ساخت و ساز شده است و بسیاری بر مزایای یک بستر یکپارچه تاکید دارند.

باید اشاره کرد که به گفته تکوپدیا (Techopedia)، پلتفرم تکنولوژی به گروهی از فناوری ها گفته می شود که بستری برای سایر برنامه ها، فرآیندها یا فناوریهای دیگر است، و برنامه های تجاری را بهم متصل می کند و اطلاعات مربوطه را در یک مکان ذخیره می کند. براین اساس ۶۶ درصد از شرکتهای ساختمانی مورد بررسی گفتند که آنها با استفاده از فناوری جدید توانسته اند شاهد ۹۴ درصد بهبود در در روند کار شان باشند.

۸۰ درصد معتقدند که پلتفرم فناوری در آینده کار ساخت و ساز نقشی مهم خواهد داشت، تقریبا نیمی از این پاسخ دهندگان گفتند که بدون آن نمی توانند کارهای خود را انجام دهند. علاوه بر این، ۸۶ درصد از مدیران ساخت و ساز براین باورند در صورت امکان از "یک بستر" در این زمینه استفاده می کنند.

با وجود همه گیر بیماری کووید ۱۹، که باعث تغییر در نحوه کار کردن افراد شد، و بسیاری از افراد مجبور شده اند تا از خانه کار می کنند، اما با این حال بسیاری از کارگران ساختمانی قادر به انجام کار خود از راه دور نیستند؛ و از این رو برای تحقق این امر صنعت ساخت و ساز شاهد یک شتاب در تحول دیجیتالی شده است.

۵۸ درصد از شرکتهای ساختمانی مورد بررسی معتقدند که آنها شاهد افزایش تعداد کارگرانی بودند که به دنبال راه هایی برای برقراری ارتباط از راه دور هستند و در عین حال از مدیران  شرکتهای ساخت و ساز که قبلاً  از روشهای  کار کردن به صورت آنلاین و راه حل های فناوری در زمینه افزایش بهره وری را استفاده کرده اند، نظر سنجی شد و ۵۲ درصد معتقد بودند که ایمنی کارکنانشان بهبود یافته است. درحالی که استفاده از فناوری، اجرای فاصله گذاری های اجتماعی و پیروی از مقررات بهداشتی و ایمنی آسان تر می شود.

برندون اولیوری اُکنور، مدیر پی روکور در انگلیس و ایرلند گفت: با ایجاد اختلال در روند ساخت و ساز، اما فناوری به عنوان یک مساله مهم به طور فزاینده ای توسط مشاغل تحقق می یابد. ما شاهد هستیم که پیمانکاران فعالانه از روشهای دستی دور می شوند و به سمت فناوری و ایجاد پلتفرم تکنولوژی روی می آورند.

کد خبر: ۲۵٬۶۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha