۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷
تدوین و تصویب سند اقتصاد دانش‌بنیان در همدان
استاندار همدان اعلام کرد:

تدوین و تصویب سند اقتصاد دانش‌بنیان در همدان

همدان - استاندار همدان با اشاره به تدوین و تصویب سند اقتصاد دانش‌بنیان در همدان برای نخستین بار در کشور گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید برش سازمانی این سند را اجرا کنند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه حدود ۹۷ درصد موافقت‌نامه‌های تملک دارایی مبادله شده و تسریع در روند باقی‌مانده‌ آنها مورد تأکید است، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی، مکاتبات با وزرا برای جذب اعتبارات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه یکی از گزینه‌های مهم در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی، پیگیری جذب اعتبارات خواهد بود، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پروژه‌های ملی پیوست قانون را مجدانه پیگیری کنند، ضمن اینکه باید از حداکثر ظرفیت‌ پیمانکاران بومی به ویژه در طرح نهضت ملی مسکن استفاده شود.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به تدوین و تصویب سند اقتصاد دانش‌بنیان در همدان برای اولین بار در کشور اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند برش سازمانی آن را اجرا کنند.

وی گفت: سال گذشته در حوزه اقتصاد دانش‌بنیان با پیشتازی استان رتبه اول را کسب کردیم و امیدواریم با اجرای به هنگام سند اقتصاد دانش‌بنیان این جایگاه را حفظ کنیم.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد:‌ شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه صنعت ورود خوبی داشتند اما در حوزه کشاورزی اقدامات مورد انتظار محقق نشده و باید سرعت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: با توجه به کمبود منابع، کمبود آب و مشکلاتی که در تأمین انرژی مانند گاز و برق داریم، باید برای ارتقای کیفیت محصولات به سمت دانش‌بنیان شدن فعالیت‌ها حرکت کنیم.

کد خبر: ۲۵۶٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha