۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
رئیس جمهور بیمارستان امام خمینی شهریار را افتتاح کرد
صبح امروز؛

رئیس جمهور بیمارستان امام خمینی شهریار را افتتاح کرد

بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی (ره) شهریار پس از ۳۴ سال انتظار مردم این شهرستان محروم، امروز همزمان با روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.

به گزارش بازار، بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار طی ۳۴ سال به علت اختلاف هیات مدیره و تیمی از خیران که برای ساخت آن آستین بالا زده بودند، نیمه کاره باقی مانده بود که با پیگیری دولت سیزدهم این مشکل رفع و با تامین اعتبار، روند تکمیل و آغاز جذب نیروی تخصص آن شدت گرفت تا پیشرفت فیزیکی ۷۴ درصدی آن به ۱۰۰ درصد و مرحله بهره برداری برسد.

با همین سیاست نیز دولت سیزدهم طی ۲ سال گذشته موفق شده ۱۵ هزار تخت بیمارستانی را به بهره برداری برساند که اغلب آنها مربوط به تکمیل پروژه های نیمه کاره بخش درمان و بیمارستان بوده است.

اردیبهشت ۱۴۰۱ رئیس جمهور در جریان سفر به شهرستان شهریار از مشکلات و موانع تکمیل و معطل مانده ۳۰ ساله بیمارستان نیمه‌تمام امام خمینی (ره) شهریار مطلع شد و دستور تکمیل آن طی یک سال را داد، اکنون دولتمردان با کار جهادی به این وعده جامه عمل پوشاندند و این بیمارستان صبح فردا (۲۸ آبان) با حضور آیت‌الله رئیسی افتتاح می‌شود.

کد خبر: ۲۵۶٬۳۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha