۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
افزایش درآمدزایی دتولید ادامه دار است
بازار گزارش می دهد؛

افزایش درآمدزایی دتولید ادامه دار است

با توجه به اینکه شرکت داروسازی تولید دارو در شهریور ماه افزایش ۱۵۱ درصدی درآمد را ثبت کرده بود و در مهر ماه هم رشدی ۱۱۵ درصدی داشته نشان می دهد که افزایش درآمدزایی دتولید ادامه دار است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت داروسازی تولید دارو با نماد دتولید طی عملکرد 1 ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۱۴۰۲ معادل ۷۹.۱ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره 1 ماهه مشابه سال قبل ۱۱۵ درصد افزایش داشته است و از آنجایی که عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ معادل ۳۹ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۱۵۱ درصد افزایش ثبت کرده بود نشان می دهد که شرکت در یک روند صعودی افزایش درآمد قرار گرفته است.

دتولید با سرمایه ثبت شده ۸۵ میلیارد تومان طی عملکرد 7 ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۳۶۶.۴ میلیون ریال درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد رشد داشته است.
فروش محصولات دتولید نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود شش دهم درصد و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود یک و دو دهم درصد است. این شرکت با سرمایه ثبت شده ۸۵ میلیارد تومان طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ مبلغ ۱۷۶ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد رشد داشته است.
نرخ فروش تعدادی از محصولات شرکت تولید دارو جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافت. پس از آزادسازی نرخ ارز واردات مواد اولیه دارو، قیمت تمام شده ای دارو در کشور بالا رفت و همین مساله باعث شد حاشیه سود تولیدکننده ها هم کم شود.

کد خبر: ۲۵۶٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha