۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۹
مالیات سنگین برخی مراکز عرضه میوه در تهران را تعطیل کرد
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار:

مالیات سنگین برخی مراکز عرضه میوه در تهران را تعطیل کرد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار گفت: بدلیل عدم رفع مشکلات مربوط به مالیات، اعضای صنف ما با مشکلات زیادی روبرو شدند و تعطیلی برخی از مراکز عرضه میوه و تره بار تهران را در پی داشته است.

نساء کروندی؛ بازار، قوانین جدید مالیات به یکی از معضلات کسبه تبدیل شده که بین صنوف مختلف مشترک است و آنها را با مشکل معیشتی روبرو کرده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در این خصوص عنوان کرد: علیرغم اعتراضات مختلف به مسئولین مربوط اما متاسفانه هیچ تغییری در سیاست های جدید مالیاتی شاهد نبوده ایم.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تهران گفت: به دلیل ناتوانی در پرداخت مالیات برخی از مراکز عرضه میوه و تره بار در تهران تعطیل شدند

اسدالله کارگر با بیان اینکه روزانه اعتراضات مختلفی را از سوی اعضا به این اتحادیه شاهد هستیم، بیان کرد: به دلیل ناتوانی در پرداخت مالیات برخی از مراکز عرضه میوه و تره بار در تهران تعطیل شدند.

وی با عنوان اینکه امیدواریم این مشکل مرتفع شده و تصمیم کارشناسی در این راستا گرفته شود، گفت: تداوم این روند منجر به تعطیلی بسیاری از کسب و کارها در صنوف مختلف می گردد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار تهران در خصوص وضعیت مراکز عرضه میوه و تره بار در تهران، افزود: پس از بی رونقی که در ماه های محرم و صفر به واسطه عدم برگزاری جشن های عروسی و مهمانی ها با آن روبرو بودیم اکنون تقاضا خوبی وجود دارد.

کارگر با اشاره به اینکه فراوانی در تمامی میوه ها وجود دارد، اظهار داشت: برخی نوسانات به وجود آمده در برخی از محصولات گذری بوده در بازه زمانی کوتاه مرتفع می گردد.

کد خبر: ۲۵۶٬۲۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha