۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
نمایشگاه تابستانی صنایع دستی در کرمان برپا می شود
مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان:

نمایشگاه تابستانی صنایع دستی در کرمان برپا می شود

کرمان - مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از برپایی نمایشگاه تابستانی صنایع دستی از امروز به مدت ۱۰ روز در هتل پارس کرمان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان کرمان، فریدون فعالی با اشاره به اینکه نمایشگاه تابستانی صنایع دستی کرمان با ۴۰ غرفه برپا می شود، اظهار کرد: در این نمایشگاه رشته های هنری همچون پته دوزی، قلم زنی روی مس، زیورآلات قیمتی و نیمه قیمتی، هنرهای چوبی، گلیم بافی و ... به معرض نمایش و فروش درمی آید.

او با بیان اینکه در این نمایشگاه تولید زنده برخی از هنرهای سنتی استان کرمان را خواهیم داشت، اظهار کرد: نمایشگاه مذکور فرصت مناسبی برای معرفی صنایع دستی و هنرهای سنتی این استان خواهد بود.

فعالی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کرمان پیوند بین صنعت گردشگری و صنایع دستی و همچنین هم‌افزایی هرچه بیشتر این دو صنعت است، تصریح کرد: زمانی که صنایع دستی و زیرساخت‌های گردشگری مانند هتل ها در کنار هم قرار گیرند، این پیوند برقرار می شود و جذابیت‌های گردشگری و صنایع دستی دوچندان خواهد شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با بیان اینکه بازدید از نمایشگاه صنایع دستی کرمان هر روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ خواهد بود، اظهار کرد: از بازدیدکنندگان درخواست می شود با حفظ پروتکل های بهداشتی در نمایشگاه مذکور حضور یابند.

کد خبر: ۲۵٬۶۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha