۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
وزیر راه و شهرسازی به ترکمنستان می‌رود
عصر امروز؛

وزیر راه و شهرسازی به ترکمنستان می‌رود

وزیر راه و شهرسازی به عنوان رئیس کمیسیون مشترک برای برگزاری هفدهمین اجلاس مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان به عشق‌آباد سفر می‌کند.

به گزارش بازار، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی برای حضور در هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان امروز پنجشنبه ۲۵ آبان به عشق‌آباد سفر می‌کند.

هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی، به ریاست مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی کشورمان و رشید مردوف معاون رییس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه ترکمنستان با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار می‌شود.

بر اساس توافق مقامات دو کشور، مقرر است تا در حاشیه هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و ترکمنستان، همایش مشترک تجاری بازرگانان و بخش‌های خصوصی دو کشور و همچنین پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی-تخصصی با عنوان «ایران پروژه» هم‌زمان با برگزاری اجلاس هفدهم برگزار شود.

هدف از برگزاری این رویداد، تعمیق و توسعه مراودات و مناسبات همه‌جانبه در حوزه‌های تجاری، بازرگانی، حمل و نقل و ترانزیت، انرژی، صنعتی، خدمات فنی و مهندسی، گمرکی، استانی، کشاورزی، علمی، بهداشتی، گردشگری و ... است.

مقرر است تا در این اجلاس علاوه بر امضای سند اجلاس، اسناد همکاری سایر حوزه‌ها نیز به امضای مقامات دو کشور برسد.

هفدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و ترکمنستان به میزبانی کشور ترکمنستان در عشق‌آباد از روزهای ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۵۵٬۹۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha