۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
بودجه پروژه های تأمین آب عشایر در دماوند ۲ میلیارد تومان برآورد شده است
مدیرکل عشایری استان تهران:

بودجه پروژه های تأمین آب عشایر در دماوند ۲ میلیارد تومان برآورد شده است

دماوند- مدیرکل عشایری استان تهران گفت: بودجه پروژه های تأمین آب عشایر در دماوند ۲ میلیارد تومان برآورد شده است.

به گزارش بازار هاتف ممیزی بیان داشت: به همت فرمانداری و حوزه بهداشت و درمان دماوند یک مرکزی در شرق لار در حاشیه سد لار فراهم و تجهیز شده و با توجه به ایجاد یک تفاهمنامه، مرکز راه اندازی خواهد شد که به ارائه خدمات درمانی به عشایر می پردازند.

وی در خصوص امکانات و مساحت این مرکز درمانی گفت:این مرکز یک سوله ای به مساحت ۳۵۰ متر مربع است که تجهیز شده و محوطه ۱۵۰۰ متری دارد و دستگاه‌های اجرایی در این مرکز به ارائه خدمات مشغول خواهد شد.

مدیرکل عشایری استان تهران در مورد شبکه‌های تأمین اب عشایر در دماوند نیز عنوان داشت: در این راستا پروژه‌هایی تعریف شده که توزیع و تأمین آب در آن گنجانده می‌شود و پروژه‌های ملی دماوند هم با تأمین منابع در سال ۹۹ اجرا می‌شود که از جمله این پروژه های تأمین آب می توان به پروژه های چال چال و تأمین آب عشایر میانرود و قاضی مزار با ۲ میلیارد تومان اعتبار اشاره کرد.

ممیزی افزود: بر اساس مصوبه و همچنین قانون توسعه برنامه ششم مقرر شده است که سالانه ۵ درصد شاخص‌های توسعه انسانی در این مناطق عشایری ارتقا داشته باشد و قسمت عمده این رشد را از مالیات‌های بر ارزش افزوده شاهد خواهیم بود و عمده تاکید ما امروز در خصوص ارائه خدمات اجتماعی و کوچندگان و فراهم اوری زیرساخت‌های عمرانی مثل آب و راه در مناطق عشایری و شاخص‌های بهداشتی در منطقه بود.

کد خبر: ۲٬۵۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha