۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۶
تکمیل ناحیه صنعتی مبلمان «عطاآباد» اهتمام بیشتر متولیان را می طلبد
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

تکمیل ناحیه صنعتی مبلمان «عطاآباد» اهتمام بیشتر متولیان را می طلبد

گرگان- منتظری، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: تکمیل و بهره برداری از ناحیه صنعتی تخصصی مبلمان عطا آباد شهرستان آق قلا توجه بیشتر و حمایت جامع‌تر متولیان را می طلبد.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ناحیه صنعتی تخصصی مبلمان عطا آباد از حدود یکسال قبل در ۱۵ هکتار در حال ساخت بوده اما روند تکمیل و پیشرفت آن مطلوب نیست.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: تکمیل سریع تر این ناحیه صنعتی به حمایت جامع تر و توجه بیشتر متولیان نیاز دارد تا هر چه سریع تر در اختیار فعالان مبل قرار بگیرد.

وی ادامه داد: باید با توجه به شرایط خاص گرگان و آق قلا و استعداد وافر جوانان منطقه، رشته تخصصی مبل را در هنرستان‌ها راه اندازی کنیم.

منتظری بیان کرد: برگزاری نمایشگاه استانی و ملی از جمله راهکارهای رونق دادن به صنعت مبل است که در این راستا از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش آفرینی ویژه فنی و حرفه ای از رشته های مرتبط مبل یکی دیگر از راهکارهای حمایتی از این صنعت است که می تواند سیستم آموزشی این رشته را نظام مند و هدفمند کند.

گفتنی است؛ روستای عطاآباد شهرستان آق قلا به دلیل فعالیت بیش از ۱۵۰ کارگاه و حدود ۴۰۰ فروشگاه مبل به پایتخت مبل ایران مشهور است.

اهالی عطاآباد را قوم اهل سنت ترکمن با حدود پنج هزار نفر جمعیت تشکیل می‌دهد و اشتغال آن ها در کنار تولید مبل طی دو دهه اخیر، فعالیت کشاورزی است.

کد خبر: ۲۵۵٬۷۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha