۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
پرداخت بیش از ۱۷۳ هزار میلیارد ریال در قالب ۱۲۳ هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه
در هفت‌ماه نخست سال جاری؛

پرداخت بیش از ۱۷۳ هزار میلیارد ریال در قالب ۱۲۳ هزار فقره تسهیلات توسط بانک سپه

بانک سپه در هفت‌ماه نخست سال جاری مبلغ ۱۷۳ هزار و ۳۱۸ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال در قالب ۱۲۳ هزار و ۵۷۸ فقره تسهیلات خرد پرداخت کرد.

به گزارش بازار به نقل از بانک سپه، این بانک در راستای اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی جمعاً به ۶۸ هزار و۶۸۲ پرونده میزان ۹۵ هزار و ۲۲۰ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری با کارمزد ۴ درصد در هفت‌ماه نخست سال جاری پرداخت کرده است.

بانک سپه به میزان ۳۴ هزار و ۸۶۶ میلیارد و ۶۸۲ میلیون ریال در قالب ۲۶ هزار و ۹۹۳ فقره پرونده تسهیلاتی قرض‌الحسنه خوداشتغالی به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام(ره)، بهزیستی، صندوق نوآوری و شکوفایی و بنیاد برکت، استانداری‌ها و خوداشتغالی زندانیان در مدت مورد اشاره اختصاص داده است.

این بانک همچنین مبلغ ۳۲ هزار و ۶۹۶ میلیارد و ۱۶۸ میلیون ریال را به ۱۹هزار و ۷۵۵ فقره پرونده به تسهیلات در قالب طرح قانون جهش مسکن «بهسازی و نوسازی مسکن روستایی»، ساخت و خرید مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده شهداء و نیز مبلغ ۵ هزار و ۲۱۷ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال را به تسهیلات حمایتی ودیعه، ساخت یا خرید مسکن در قالب ۱۰۸ فقره پرونده به معرفی شدگان نیروهای مسلح طی مدت مذکور پرداخت کرده است.

در همین راستا بانک سپه ارائه تسهیلات حمایتی خود در قالب کمک هزینه تحصیلی، ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی و ... را به میزان ۴ هزار و ۳۸۹ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریال طبق قانون به ۷ هزار و ۴۰۸ فقره پرونده واجدین شرایط معرفی‌شده از سوی کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی پرداخت کرده است.

این بانک طی مدت مورد اشاره مبلغ ۵۰۷ میلیارد و ۴۳۴ میلیون ریال را به تسهیلات حمایتی حوادث قهری در قالب ۵۵۷ فقره پرونده در استان‌های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهامحال ‌و بختیاری و هرمزگان اختصاص داده است.

بانک سپه همچنین در مدت مورد اشاره مبلغ ۴۲۰ میلیارد و ۱۲۸ میلیون ریال به ۷۵ فقره پرونده به طرح‌های تسهیلاتی در قالب تکمیل پروژه‌های گازرسانی استان هرمزگان و ساخت یا خرید مسکن اعضای هیات علمی، قضات، نخبگان پرداخت کرده است.

کد خبر: ۲۵۵٬۷۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha