۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
تشکیل شورای مشورتی صنعت برق | تجلی اقتصاد مقاومتی در صنعت برق
رئیس سندیکای صنعت برق عنوان کرد؛

تشکیل شورای مشورتی صنعت برق | تجلی اقتصاد مقاومتی در صنعت برق

باقری رئیس سندیکای صنعت برق از تشکیل شورای مشورتی صنعت برق خبر داد و گفت: این صنعت تجلی اقتصاد مقاومتی است.

بازار؛ گروه آب و انرژی: پیام باقری رئیس سندیکای صنعت برق در افتتاحیه بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق گفت: صنعت برق، صنعتی افتخار آفرین، اثرگذار در توسعه زیر ساخت ها و صنعتی زیر بنایی و راهبردی است که آثار آن را در طی سال های گذشته در توسعه فعالیت های اقتصادی، خلق ثروت و ایجاد ارزش افزوده و رشد اقتصادی شاهد بودیم.

او همچنین با اشاره توانایی های داخلی در صنعت برق، ادامه داد: در این صنعت مرزهای خودکفایی درنوردیده شده و ما امروز یک صنعت درون گرای برون زا داریم که محل تجلی اقتصاد مقاومتی است.
رئیس سندیکای برق با بیان اینکه این صنعت بر پایه تکنولوژی و فناوری حرکت می کند، اظهار داشت: این صنعت توانمند با تولیدات و محصولات دانش پایه توانسته بخش فنی مهندسی کشور را احتراز درآورده است.
او همچنین با اشاره به وجوه متمایز بیست و سومین نمایشگاه صنعت برق، ادامه داد: برای اولین بار در این نمایشگاه در قالب جشنواره فن بازار شاهد حضور فعالین علمی و نخبگان دانشگاهی هستیم.
به گفته او، امروز در عمل یک حلقه اتصالی بین صنعت و دانشگاه ایجاد شده است.
باقری وجه متمایز دیگر این نمایشگاه را حضور بسیار فعالانه نمایندگان بخش خصوصی دانست و افزود: جشنواره فن بازار محصول مشارکت دولت، بخش خصوصی و دانشگاه هاست.
به باور رئیس سندیکای برق، چنانچه ظرفیت های بخش خصوصی در کنار حمایت های دولتی قرار گیرد، شاهد آثار و نتایج خوبی در این صنعت خواهیم گفت.

باقری بالندگی و پویایی صنعت برق را مدیون همکاری تمام اعضای خانواده صنعت برق آنست و گفت: هم گرایی و هم دلی در خانواده صنعت برق، این صنعت را اینگونه برجسته کرده است.
او همچنین از تشکیل شورای مشورتی صنعت برق خبر داد و افزود: جلساتی با حضور نخبگان و فعالین صنعت در و وزیر نیرو در قالب این شورا تشکیل شده است. در این نشست ها به چشم اندازهای صنعت برق و چگونگی رفع موانع توجه شده و مورد بررسی قرار گرفته است.
او همچنین ابراز امیدواری کرد که در این نشست ها همسان کردن قراردادها و سامان دهی مطالبات بخش خصوصی به نتیجه برسد.

کد خبر: ۲۵۵٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha